2789
عنوان

نظر بدید

48 بازدید | 7 پست

من خودم به این نتیجه رسیدم میخواستم ببینم شما هم رسیدید یا نه

اینکه این جور عشقایی که توی فیلم ها و رمان ها هست یه جوری انتزاعیه و تو واقعیت وجود نداره 

من دیدم 

دوستم و شوهرش از بچگی عاشق هم بودن بعدهم باهام ازدواج کردن الانم خوشبختن خدا رو شکر 

دوسال میشه که ازدواج کردن

شرف سگ از وطن فروش بالاتره 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا هرکس رو به مکر خودش گرفتار کن🤲

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره عزیز اونجور رمانتیک که توی رمانا و سریال ها هست خیلی کم پیش میادتوی واقعیت وجودداشته باشه،چون توی رمانا نویسنده جوری عشق رو توصیف میکنه و جوری دونفرعاشق همدیگه میشن که هیچ کم و کاستی نیست و به بهترین نحو مینویسن،اماتوی واقعیت کمتر هست. باوجود مشکلات زندگی

✍️... دُنیـــایِ خوبیــها گُــذَشـت ...✍️
خیلی از رمانا بر اساس حقیقته

اره ولی خیلی تخیلی تر و رمانتیک تر مینویسن که دونفر هیچ خصوصیت منفی ندارن،اما توی واقعیت اینجور نیست،گل بی خار خداست،آدما هرچندعاشق،ولی نقطه ضعف ها و نقاط منفی هم دارن که طرف مقابل همیشه هم راضی نیست از عشقش

✍️... دُنیـــایِ خوبیــها گُــذَشـت ...✍️
اره ولی خیلی تخیلی تر و رمانتیک تر مینویسن که دونفر هیچ خصوصیت منفی ندارن،اما توی واقعیت اینجور نیست ...

نه این جوری نیس مطلقا , میتونی مرد عروسکی رو بخونی خیلی هم نکات منفی درش وجود داره 

برای شفای یه دختر دعا میکنید؟😓 لایک کنین منم صلوات میفرستم براتون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🪐🧸🤎

نخود_فرنگی | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792