2777
2789
عنوان

کلاس اولی

| مشاهده متن کامل بحث + 286 بازدید | 27 پست
اگه مجازیه سال دیگه میفرستم مدرسه

دحتر مشکلی نداره من پسر دارم برا دانشگاش مشکل ایجاد میشه چون میفرستنشون سربازی 

ولی شما هم ثبت نامش کن بعدا بهونه بیار چون ممکنه مشکل سا بشه برا سال بعد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ب ما ک گفتن صبرکنید نوبتی هست و تماس میگیریم باهاتون فعلا هم خبری نیس

باماکه همینونگفتن موندم چیکارکنم تازه واکسن پسرمم مونده بایدبرم بزنم ولی محیط اونجا الودس

بی تومن درهمه شهرغریبم بی توهرگز😍
دحتر مشکلی نداره من پسر دارم برا دانشگاش مشکل ایجاد میشه چون میفرستنشون سربازی  ولی شما هم ثبت ...

اره ثبت نام کردمش

بی تومن درهمه شهرغریبم بی توهرگز😍

منم امروز واکسن 6 سالگی دخترمو زدیم، کلاس اول ثبت نامش کردیم ولی حضوری باشه نمیفرستیم،مجازی هم ببینیم همکاریش در چه حده،اگه دیدم یاد نمیگیره ولش میکنیم بمونه سال بعد بره

خدایا شکرت...
منم امروز واکسن 6 سالگی دخترمو زدیم، کلاس اول ثبت نامش کردیم ولی حضوری باشه نمیفرستیم،مجازی هم ببینی ...

دخترم خوندنونوشتن بلده منم میترسم بفرستم

بی تومن درهمه شهرغریبم بی توهرگز😍
کلاس اولی سخته بامجازی چیزی یادنمیگیرن 

واسشون خیلی سخته چون اولین سالشون باید خیلی باهاشون کار بشه مجازی که اصلا نمیشه واسشون پایشون قوی نشه تو اول بعدا لنگ میزنن

نگو غریبه غمت را چرا نمیفهمد؟که حال و روز تورا آشنا نمیفهمد...!
واسشون خیلی سخته چون اولین سالشون باید خیلی باهاشون کار بشه مجازی که اصلا نمیشه واسشون پایشون قوی نش ...

اره راست میگین اگه پایشون قوی نباشه تااخرلنگ میزنن

بی تومن درهمه شهرغریبم بی توهرگز😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز