2789
اولین بار هست که کنجکاو شدم  دختره که بود و چه کرد

بهش نمیخوره ۲۰سالش باشه 

کمتر میخوره بیبی فیسه بنظرم 


ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چهره‌ چ‌ طور تو سلیقه نیست ،  یا طرف‌ زیبا‌ و دلنشینه یا نه معمولی  تو سلیقه ی من‌ نیست ...

واااا😕خب چهره هم سلیقه ایه دیگه

 آرزو میکنم اون مشکلی که راجبش نمیتونین با هیچکس صحبت کنین حل‌شه :)

دختره ۲۰سالشه اما بنظرم بیبی فیسه  خواستم ببینم خوشگلم هست از نظر بقیه یا رشته


این کجاش 20 از من 22ساله بزرگتره خو قیافشم قشنگ نیست ولی خدا حفظش کنه ولی زشتم نیست 

الــهے حــاجـــت دݪتــون بـــا حڪمت خــدا یڪے بـــاشهـ❤
دختره ۲۰سالشه اما بنظرم بیبی فیسه  خواستم ببینم خوشگلم هست از نظر بقیه یا رشته

اصا بی بی فیس میدونی به کدوم قیافه ها میگن؟؟😒

این کم کم ۲۸ و میخوره بهش

دور از تو بادا اهرمن...💚🤍❤️ هوا گرگ و میش.. نسیم خنک..صدای اذان صبح... یه جون تازه و یه روح تازه..😁💖 (هنوووزم چایی با دانمارکی خیلی میچسبهههه😂😋) ... اتفاق میفته رفیق...شاید دیرتر شاید دورتر...زمانیکه صدای قهقه ت خط بطلان میکشه بر تموم غمهاییکه کنج دلت جا گرفتن تا یاداور روزهایی باشن که هرچند سیاه هرچند تلخ اما گذشتن..طاقت بیار و ببین اون اینده ای رو که حق توئه..خدا هواتو داره خدا هوامونو داره دلسرد نشو از های و هوی گذرای باد..اتفاق میفته رفیق..❤️ 

اصا بی بی فیس میدونی به کدوم قیافه ها میگن؟؟😒 این کم کم ۲۸ و میخوره بهش

🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄💬💬🤫🤫🤫🤫🤫🤫

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792