2777
2789
عنوان

عذاب وجدان

169 بازدید | 8 پست

سلام من کنکوری هستم عذاب وجدان و وسواس فکری دارم این خیلی آزارم میده مثلا من یک دوست کنکوری دیگر دارم که به دلایلی وقتی راهکارهای درسی اش را میگفت من خیلی کمکش نمی کردم الان عذاب وجدان دارم که اگر موفق نشد و راهش را اشتباه رفت به خاطر من است با این فکرا نمی تونم اصلا درس بخونم میشه کمکم کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


 عذاب وجدان نداشته باش😃

اینقدر بهم توهین نکنین من اهل دعوا نیستم برو عقده ات را سر یک احمق خالی کن۹/۹/۹۹در حال درس خوندن در مدرسه تیزهوشان هستم😁و بهترین دانش اموز مدرسه میشم راستی من را دانکی یا خر صدا نکنیم ممنون ناراحت میشم                                                 15 ساله ام و با اطلاع خانوادم عضو سایتم...دوست عزیز اگه حضور من در سایت با طرز فکر شما تطابق نداره  کامنت نذاره توهین نکن مگه مجبوری داداش راستی خانواده ام راضی هستن بع توچه من هستم نصیحت نده میدونم چرا توهین میکنی چون عقده ای هستی و چون همسن من ازادی نداشتی الان به من حسودی میکنی داداش مجبورم اینطوری بگم بعضیا ها فقط زبان فحش را میفهمن حالا یک عده میان میگن من بهم بر خورد داداش من منظورم اونهایی که توهین میکنن پس سکوت متشکرم توهین و فضولی نکنین اگه ریپلایت فخش داره پس نفرست داداس          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز