2777
2789
عنوان

منو وشوهرم 😢

262 بازدید | 16 پست

5 ساله عروسی کردم هر وقت باباش زنگ زد مثل چی پرید روی گوشی، هر وقت اسمشو دید وای بابامه، هروقت گفت پاشو بیا کارت دارم خیلی خسته بود بازم رفت، هر وقت کار داشت ایشون، هر وقت من کارر داشتم یا گفتم بچه نگه دار فلان کار بکنم، وای خستم وای باز من اومدم من نیستم چکار میکنی الانم همون کار بکن، یه مدت با زبون خوش نرم شد ولی بازم تا باباش زنگ زد رفت پله اول بخدا هسته شدم 


ممامانم زن باباشه اصلا دلش به حال نمیسوزه 8 تا داداشم چرا فقط این حمله چرا این نوکره 

بخدا خیلی باهاش راه اومدم خسته شدم

قهر میکنم همون کارایی رو میکنه ک من بدم میاد، میگیره می‌خوابه محل آدم نمیده. خب منم دوس دارم یکی نازم بکشه، انگار باباش نعوذبالله خداس، یا قرآن غلط میشه بگه نه، من نمیگم بی ادبی نمیگم گوش نده ولی چرا فقط این به داداش بزرگش جرات نمیکنن چیزی بگن 

داداش بزرگش با زنش دعواش شد هلش داده پاهاش داغون شده، داداشم زنگ زده ب اینا گفته ولی گفته در و دل کردم ب زنم نگین ب رگش نیارین اینا جرات نکردن جیک بزنن

چند وقت پیش من یه عکس گذاشتم ک غیر مستقیم ب داداش برگش گفتم کم ت زندگیم دخالت کنن 

باباش گوشی برداشت زنگ زد هر چی لایق خودش بود گفت منم جیک نزدم، زنگ زدم ب اون یکی برادر شوهرم گفتم چرا اینجوری ب من گفت ب چ حقی اصلا چرا اول به شوهرم نگفتین)(آخه هر چی از جاریم میشه اول ب شوهرش میگن اونم ماست مالی یا طرفداری یا داد و بیداد اینام جرات نمیکنن چیزی بگن) گفتم اصلا پروفایل خودمه دوس دارم هر چی میخام بزارم ب چ حقی عکسای منو نگاه میکنن یه چی گفت آتیش گرفتن برگشت گفت گفتیم ب شوهرت بگیم اعصابش خرد میشه واسه همین ب ت زنگ زدیم میدونین یعنی چی یعنی میدونیمشگهرن هیچی حالیش نیس، پشتت نیس 

دارم دیوونه 

دیشب زنگ زده بیا فلان نامه رو بنویسیم گفتم 8 تا این یکیشون بنویسه مگه میرزا بنویسی، اشاره کز بگو نمیتونم بیام الکی گفت سر کارم نمیتونم گفت فردا بیا گفتم بگو خب بده بگی بنویسه نگفت باز دعوا شد میگم چرا هر چی میگم نمیگی چرا هر کی بابات میگه میگی  و گوش میدی، باباش خیلی ب حرف زن باباشه

خستم بخدا. خستم 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
هردرخواستی داشت بگو برو به بابات زنگ بزن:|

یه آدم لجباز و.... البته فقط برای من از دیشب این راه گرفتم عین خیالش نیس تازه بیشتر لج من در میاره 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برو پیش مشاور اینجاخیلی نمیتونن کاری برات انجام بدن...

من خودم به قانون جذب خیلی اعتقاد دارم این میتونه بهت کمک کنه انشالله🌸

توی تاپیک های جنجالی و مخصوصا عکس منو تگ کنید خانوما🤦🙏🥰۹۹/۹/۹ نمی‌دونم چخبره که اینقدر امضا گذاشتید براش🔫😑..گذشته از اینا حال خوب رو برای تک تک عزیزای دلم و مردم ایران می‌خوام🥰🥰🌻و همین طور عزت نفس و اعتماد به نفس بالا در خانوم ها و آقایون💕💕💕💕💕به امید روزی که حقوق زنان و مردان برابر بشه چه در ایران چه در تمام دنیا💕💕🧡🧡
برو پیش مشاور اینجاخیلی نمیتونن کاری برات انجام بدن... من خودم به قانون جذب خیلی اعتقاد دارم این می ...

مثل چجوری توضیح میدی

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
شوهر منم دست به سیاه و سفید نمیزنه هیچ همش ریخت و پاش میکنه خونه رو بهم میریزه سر پا میشاشه دستاشو ت ...

🤦🤦🤦

۹۹/۹/۹ خونه دار شدم انشاءالله...دوستی که امضامو میخونی واسه خونه دار شدنم  یه صلوات مهمونم کن و دعام کن لطفا😊...دعا در حق همدیگه زود برآورده میشه....مطمئنم دعاهای قشنگتون معجزه میکنه واسم....مرسی 😘😘😘
مثل چجوری توضیح میدی


خیلی سادس فقط کافیه به چیزی که میخوای فکر کنی، خودت رو واقعن لایقش بدونی و باور عمیق داشته باشی که بهش میرسی! همین

ولی یکم باید صبر کنی! 

البته اگه باور نمیکنی خودم یه مثال از زندگی خودم میزنم برات: سه سال بود که قدم بلند نمیشد و رشدی نداشتم تا اینکه قانون جذب رو فهمیدم چیه و چطور کار میکنه! انجامش دادم و الان واقعا میبینم که دارم رشد میکنم که فقط توی دو ماهه ۶ میلی متر برای منی که سههه ساااال روی قدم نمیومد اضافه شده! البته این فقط یک مثاله جاهای دیگه هم برام کاربرد داشته:]🌸

توی تاپیک های جنجالی و مخصوصا عکس منو تگ کنید خانوما🤦🙏🥰۹۹/۹/۹ نمی‌دونم چخبره که اینقدر امضا گذاشتید براش🔫😑..گذشته از اینا حال خوب رو برای تک تک عزیزای دلم و مردم ایران می‌خوام🥰🥰🌻و همین طور عزت نفس و اعتماد به نفس بالا در خانوم ها و آقایون💕💕💕💕💕به امید روزی که حقوق زنان و مردان برابر بشه چه در ایران چه در تمام دنیا💕💕🧡🧡
شوهرم منم اینطور ولی با داداشش شریکه این حرف داداششه همش جای اون کار میکنه البته اخلاق بدش زیاده ولی ...

خب آخرش تا کی نمی‌خوان درس بشن

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
لگه درست نشد با دوتا بچه میخوام جدا شم البته بازم میگم اخلاق بدش زیاده کتک میزنه میگه حقته

انشاالله باباش بمیره 

داداش شوهر توام اینقدر گرفتار بشه ک یادش بره همه چی 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
یه آدم لجباز و.... البته فقط برای من از دیشب این راه گرفتم عین خیالش نیس تازه بیشتر لج من در میاره&n ...


لجش از مقاومت و تغییر رویکردت هس و اینکه نمیخواد خودش رو تغییر بده و ترس از پدرش

 ادامه بده 

لجش از مقاومت و تغییر رویکردت هس و اینکه نمیخواد خودش رو تغییر بده و ترس از پدرش  ادامه بده&nb ...

چی رو ادامه بدم، اگه یکم ناز بکشم میدونم موفق میشن ولی بقران خسته شدم حالم داره ازش بهم میخوره 

دیگه تا کی ناز بکشم تا کی تاکی 

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز