2777
2789
عنوان

دعوای من و رئیسم

533 بازدید | 18 پست

من صندوقدار رستوران م و ساعت کاریم از ساعت ۱۲ تا ۴ بعد از ظهره.. 3 ماهه اونجا کار میکنم چند بار از دست اخلاقبدش درومدم.. من همیشه زودتر میرم تا جلو پیشخوان رو ضدعفونی کنم و تمیز کنم من یه کمد  دارم مخصوص خودمه که صبحا تمیزش می کنم صبح ها منظورم ساعت یازده و نیم امروز رفتم دیدم صاحب  کارم رفته سر کمد من و گفت این آشغالا چیه اینجا منم گفتم صبح ها من همیشه تمیز می کنم دیدم گفت دیگه نبینم اینجا این  چیزارو، گفتم من همیشه زودتر میام و تمیز می کنم گفت به من بگو چشم خیلی حرف مفت میزنی منم داد زدم گفتم یعنی چه طرز حرف زدنه دیدم گفت گمشو بیرون منم وسایلمو برداشتم گفتم خیلی بی شخصیتی،  کاش یکم شخصیت شعور داشته باشه اومدم خونه خیلی آدم بیشعوریه دل همه همکارارو شکسته به همه بد میگه به کارگرش بددهنی میکنه خدا ازش نگذره فقط منم بهش اس ام اس دادم حقوقمو بریز حساب کلا  مشکل اعصاب داره.. 

نام کاربریمو جدی نگیرید😊 موقع ناراحتی اینو گذاشتم... اخه چرا نمیشه عوضش کرد لطف کنید این امکان و بزارید واسه نی نی سایت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخرشم گفت خفه شو گمشو.. بخدا میخواست بزنه یه لحظه 

نام کاربریمو جدی نگیرید😊 موقع ناراحتی اینو گذاشتم... اخه چرا نمیشه عوضش کرد لطف کنید این امکان و بزارید واسه نی نی سایت
باید ابرو شرفشو میبردی ک دیگه گنده تر از دهنش زر نزنه

همون پشیمون شدم بهش بدتر ازون نگفتم 

نام کاربریمو جدی نگیرید😊 موقع ناراحتی اینو گذاشتم... اخه چرا نمیشه عوضش کرد لطف کنید این امکان و بزارید واسه نی نی سایت
خخخ خوبه مدیر رستورانه زپرتیه ، مدیر کارخونه بود چه کار میکرد. یا رب مباد گدا معتبر شود

خیلی بیشخصیته... فک میکنه چون یه رستوران زپرتی داره میتونه با هر کی هر جوری دلش بخواد حرف بزنه

نام کاربریمو جدی نگیرید😊 موقع ناراحتی اینو گذاشتم... اخه چرا نمیشه عوضش کرد لطف کنید این امکان و بزارید واسه نی نی سایت
بگو مگه من نوکر باباتم با من اینطوری حرف میزنی حدتو بدون وگرنه سرتو از چیزت میکشم بیرون🙄 چقد خشنم ...

خخخ بخدا مغزم کار نمیکرد اون لحظه

نام کاربریمو جدی نگیرید😊 موقع ناراحتی اینو گذاشتم... اخه چرا نمیشه عوضش کرد لطف کنید این امکان و بزارید واسه نی نی سایت
بعضیا تازه ب دوران رسیدن  بیشعورا.

دقیقا بخدا اخلاقش مثل سگ میمونه 

نام کاربریمو جدی نگیرید😊 موقع ناراحتی اینو گذاشتم... اخه چرا نمیشه عوضش کرد لطف کنید این امکان و بزارید واسه نی نی سایت
بره رستورانو بکنه تو کو...ش هر کس و ناکسی ادم شده برامون🙄🙄

حالا به شوهرم گفتم خیلی ناراحت شد گفت غروب میریم سراغش

نام کاربریمو جدی نگیرید😊 موقع ناراحتی اینو گذاشتم... اخه چرا نمیشه عوضش کرد لطف کنید این امکان و بزارید واسه نی نی سایت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز