2777
2789
عنوان

☹️☹️خودم

| مشاهده متن کامل بحث + 452 بازدید | 51 پست
آره 


  گفته بودین کورد هستین؟

الا دختر تو مادر داری یا نه  ♪♩  نشونی از برادر داری یا نه ♪♩  همون بوسی که دادی توی دالون ♪♩  نمیدونم به خاطر داری یا نه ♪♩  شب تاریک و مهتابم نیومد ♪♩ نشستم تا سحر خوابم نیومد  ♪♩ نشستم تا دم صبح قیومت  ♪♩ قیومت اومد و یارم نیومد  ♪♩ سه روزه رفتی و سی روزه حالا  ♪♩ زمستون رفته ای نوروزه حالا ♪♩ خودت گفتی سر هفته می یایم ♪♩ شماره کن ببین چند روزه حالا ♪♩ من از انگشتر دست تو بودم ♪♩ میون پنجه و شصت تو بودم ♪♩ اجل اومد که جونم را بگیره ♪♩ ندادم چون که پا بست تو بودم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره چطور😂


  خب حله به طور پیش فرض دخترهای کوردی قشنگ هستن .. تمام

الا دختر تو مادر داری یا نه  ♪♩  نشونی از برادر داری یا نه ♪♩  همون بوسی که دادی توی دالون ♪♩  نمیدونم به خاطر داری یا نه ♪♩  شب تاریک و مهتابم نیومد ♪♩ نشستم تا سحر خوابم نیومد  ♪♩ نشستم تا دم صبح قیومت  ♪♩ قیومت اومد و یارم نیومد  ♪♩ سه روزه رفتی و سی روزه حالا  ♪♩ زمستون رفته ای نوروزه حالا ♪♩ خودت گفتی سر هفته می یایم ♪♩ شماره کن ببین چند روزه حالا ♪♩ من از انگشتر دست تو بودم ♪♩ میون پنجه و شصت تو بودم ♪♩ اجل اومد که جونم را بگیره ♪♩ ندادم چون که پا بست تو بودم 
😂😂شوخی کردم خداروشکر از ظاهرم راضیم.مگه ندیدی پروفمو عکس خودم بود


  خدا رو شکر .. نه مگه عکس خودتون رو پروفایل گذاشتین؟  

الا دختر تو مادر داری یا نه  ♪♩  نشونی از برادر داری یا نه ♪♩  همون بوسی که دادی توی دالون ♪♩  نمیدونم به خاطر داری یا نه ♪♩  شب تاریک و مهتابم نیومد ♪♩ نشستم تا سحر خوابم نیومد  ♪♩ نشستم تا دم صبح قیومت  ♪♩ قیومت اومد و یارم نیومد  ♪♩ سه روزه رفتی و سی روزه حالا  ♪♩ زمستون رفته ای نوروزه حالا ♪♩ خودت گفتی سر هفته می یایم ♪♩ شماره کن ببین چند روزه حالا ♪♩ من از انگشتر دست تو بودم ♪♩ میون پنجه و شصت تو بودم ♪♩ اجل اومد که جونم را بگیره ♪♩ ندادم چون که پا بست تو بودم 
اره دیگه سریه پیش نصفه بود اون خودم بود که


  عه اون خودتون بودین متوجه نشدم

الا دختر تو مادر داری یا نه  ♪♩  نشونی از برادر داری یا نه ♪♩  همون بوسی که دادی توی دالون ♪♩  نمیدونم به خاطر داری یا نه ♪♩  شب تاریک و مهتابم نیومد ♪♩ نشستم تا سحر خوابم نیومد  ♪♩ نشستم تا دم صبح قیومت  ♪♩ قیومت اومد و یارم نیومد  ♪♩ سه روزه رفتی و سی روزه حالا  ♪♩ زمستون رفته ای نوروزه حالا ♪♩ خودت گفتی سر هفته می یایم ♪♩ شماره کن ببین چند روزه حالا ♪♩ من از انگشتر دست تو بودم ♪♩ میون پنجه و شصت تو بودم ♪♩ اجل اومد که جونم را بگیره ♪♩ ندادم چون که پا بست تو بودم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز