2777
2789
عنوان

خواستگاری

| مشاهده متن کامل بحث + 643 بازدید | 35 پست
خواستگار ابلهم بخاطر کمشنواییم ازم دلزدع شد البته بدرک

بهتر که رفتن یکی میاد که قلب مهربونتو میبینه شک نکن عزیز😊

 صادق باش مثل اون سیگاری که روش نوشته سرطانزا نه مثل اون آبمیوه آشغالی که روش نوشته صددر  صد طبیعی ❤ السلام علیک یا ابا عبدالله❤

بیماری ایشون یه چیز خیلی سادست و عیب حساب نمیشه.

مادر من بعد ۲۰سال زندگی دیابت گرفته و انسولین مصرف میکنه، پدرم طلاقش بده!!

یا خدایی نکرده برادرتون بعد ازدواج دچاره یه بیماری بشه همسرش باید جدا بشه و ترکش کنه!!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

البته برادرتون باید با آگاهی وارد زندگی بشن . حتما مشکلاتی داره .. اما ادم بی عیب خداست ، همین که گفته نان از صداقتش داره اجازه بدین خودشون تصمیم بگیرن. بهتره برادرتون با یک مشاور و پزشک مشورت کنن

وااا خب هرکسی یه عیبی داره باید کنار اومد من کم شنوام از سمعک استفاده میکنم اونوقت منو ببیتی چی می ...

عزیزم واقعا از کار خدا هیچکس خبر نداره. به خدا تلویزیون دیدم دختری که اصلا نمیتونست راه بره یه پسر خیلی خوش تیپ و خوب عاشقش شده بود. مشکل شما اصلا چیز خاصی نیست بخای خودتو بخاطرش ناراحت کنی!

نظر داداشت چیه؟ 

دوسش داره ولی میگه استخاره کردم اونم میانه اومد نه خوب نه بد بخاطر همین یذره دو دل شده ولی میگه دختر خیلی خوبیه خیلی ارومه برخلاف خیلی از دخارای امروزی

نمیدونم مادرمو خیلیا بدبین کردن که پسرتو بدبخت میکنی و ممکنه واسش دردسر بشه و.و. داداشمم گیج شده نمی ...

داداشت باید عاقلانه تصمیم بگیره با خودش دو دوتا چهارتا کنه اطرافشو نگاه کنه آدمارو ببینه به زندگیا توجه کنه ببینه آیا یه همچین بیماری توی زندگی مشکلی ایجاد کرده اختلالی وارد کرده اگه به این نتیجه رسید که اره سخته و نمیشه پس دیگه بر اساس منطق خودش تصمیمش عاقلانس ولی حقیقتا دیابت یه بیماریه عادیه الان همه ماها اگه بریم چکاب و آزمایش کامل بدیم از هممون انواع اقسام بیماریهای ناشناخته بیرون میاد 

زندگی زیبا دوستت دارم ...
نمیدونم مادرمو خیلیا بدبین کردن که پسرتو بدبخت میکنی و ممکنه واسش دردسر بشه و.و. داداشمم گیج شده نمی ...

عزیزم نمیخام ناراحتت کنم شوهر دختر خاله منم دیابت داشت نمیدونم چ نوعی 

الان دختر 6 سالش هم گرفته دکتر گفته ارثی هس ب خاطر باباش

اما اونا فامیل بودن 

نمیدونم در رابطه با غریبه هم سرایت میکنه یا ن

اینا رو هم. در نظر بگیرین 

بچه 6 ساله از حالا باید انسولین بزنه و از خوردن همه چیز منع بشه

عزیزم نمیخام ناراحتت کنم شوهر دختر خاله منم دیابت داشت نمیدونم چ نوعی  الان دختر 6 سالش هم گرف ...

دقیقن دیابت نوع 1 ارثیه متاسفانه مامانم میگه اگه نوع 2 بود بهتر بود نه نیاز به انسولین بود ونه به بچه سرایت میکرد البته اونم رمینه ارثی داره ها ولی خیلی کمتره ولی ایشون اونم سه نوبت در یک روز بیماریش یکم جدی بنظر میاد

خواستگار ابلهم بخاطر کمشنواییم ازم دلزدع شد البته بدرک

هر گلی یه بویی داره...

قطعا اون لیاقت شمارو نداشته .

الان هر کسی یه موردی داره چه دختر چه پسر...

انشالله بهترین قسمتت بشه


میشه برا حاجت روایی منم یه صلوات مهمونم کنید؟؟
عزیزم نمیخام ناراحتت کنم شوهر دختر خاله منم دیابت داشت نمیدونم چ نوعی  الان دختر 6 سالش هم گرف ...

درسته دیابت نوع 2 ارثی هستش گلم منم مادرم داره گرفتم اما عادیه خیلی ها درگیرش میشن فقط دوران بارداری مواظبت زیاد میخاد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز