2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره من رفتم کافی نت گرفتم

میشه راهنمایی بفرمایین

من فقط ی‌اس برام اومد که کرونا دارین یا ن

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.

اوه اوه خوب شد گفتی من انجام ندادم  

پس کی کرونا تموم میشه ،من به این حجم از زندگی مشترک عادت ندارم ،به من گفته بودن صبح میره شب میاد.... زن دوم نگیرین، یا زن دوم شمارو می‌کشه ، یا شما زن دوم رو میکشین ، یا زن اول هر جفتتون رو میکشه   
برای منم اینا چرا اینقدر مسخره بازی میکنن آدم استرس میگیره

خب الآن فرم سلامت چیه؟

باید از سایت بگیری؟

باید دکتر بنویسه؟

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
خب الآن فرم سلامت چیه؟ باید از سایت بگیری؟ باید دکتر بنویسه؟

نمیدونم اروم باش باید بری سایت سلامت. فرم پر میکنی ک سالمی و یک پیامک میاد همین 

نمیدونم حالا از چیش باید پرینت گرفت اخه چون فرم پر کنی سری میره صفخه

میشه راهنمایی بفرمایین من فقط ی‌اس برام اومد که کرونا دارین یا ن

خب میرفتین کافی نت راحت دیگه .آقائه پرسیدخودت یااطرافیان علائم کروناداشتین گفتم ن بعدش یه پیامک اومدبرام خوندم براش واردکردم برام پرینت گرفت

یک نفرپیش فلک ریش گروبگذارد بلکه دست ازسرآزردن مابردارد♥
منم حالا واجبه؟  


آخه تو پرتال من هیچی ننوشته بود

من سالمم

چه جوری و از کجا باید پر کنم

پس کی کرونا تموم میشه ،من به این حجم از زندگی مشترک عادت ندارم ،به من گفته بودن صبح میره شب میاد.... زن دوم نگیرین، یا زن دوم شمارو می‌کشه ، یا شما زن دوم رو میکشین ، یا زن اول هر جفتتون رو میکشه   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز