2777
2789
عنوان

حرف مردم

| مشاهده متن کامل بحث + 246 بازدید | 26 پست

اصلا هر چی هم که مردم بگن توجه نمیکنم، فقط به آنچه خودم میبینم کفایت میکنم. همیشه هم در نظر میگیرم که من جای او نیستم شاید اگه بودم بدتر میشدم. 

ولی بعضی رفتارها دیگه حرف نیست واقعیته مثلا میگن فلانی، پروفایلش اینه یا این را استوری کرده، این دیگه قضاوت نیست چیزیه که خود فرد دوست داشته من درباره ی او بدونم و با اون عکس قضاوتش کنم. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه قرار بر حرف مردم باشه ک من با حرف صغری خانوم و کبری خانوم بخوام تغییر کنم این میشه بی عقل دهن ب ...

خیلی به علاقه داریم اما بخاطر حرفایی که پشت سرش میزنن خانوادم بشدت مخالفن.من تو این دوسال اشنایی چیزی ازش ندیدم.نمیدونم چیکار کنم

اصلا هر چی هم که مردم بگن توجه نمیکنم، فقط به آنچه خودم میبینم کفایت میکنم. همیشه هم در نظر میگیرم ک ...

کاش منم این اخلاقو داشتم.خیلی بده بلاتکلیفی بین حرفای بقیه و چیزیکه خودت فهمیدی

خیلی به علاقه داریم اما بخاطر حرفایی که پشت سرش میزنن خانوادم بشدت مخالفن.من تو این دوسال اشنایی چیز ...

حرف و ک مردم همه 

شما خودت بشناسش و تحقیق کن

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

خیلی به علاقه داریم اما بخاطر حرفایی که پشت سرش میزنن خانوادم بشدت مخالفن.من تو این دوسال اشنایی چیز ...

ب ای شروع زندگی حرف ها را جدی بگیر و ازش توضیح بخواه. همسایه ی ما به حرف بدی که جاری مادر خواستگارش زد توجه نکرد، داماد عقب افتاده در اومد. همه گفتن خوبه، فقط اون زن از باطن پسر خبر داشت. 

حرف و ک مردم همه  شما خودت بشناسش و تحقیق کن

همیشه با خودم میگم نکنه همینی باشه که بقیه میگن،شاید داره یه روی دیگه شو بمن نشون میده.اما اخه هدفمون ازدواج نع اینکه بخاد سواستفاده کنه

کاش منم این اخلاقو داشتم.خیلی بده بلاتکلیفی بین حرفای بقیه و چیزیکه خودت فهمیدی

شما بحثت چیز دیگه ای هست، ازدواج کم تصمیمی نیست، باید حرف همه را بشنوی،. تک تک ش را بررسی کنی،. نمیتونی نادیده بگیری. 

من قضاوت از بقیه را میگم که توی زندگیم اثری هم ندارند وگرنه اگه خواستگارم باشه و بخواد پدر بچه هام بشه حرغگف ها را با دقت بررسی میکنم. 

قبلا خیلی جوگیر بودم..خیلی دهن بین بودم و......


ولی یه مدت نشستم خلوت کردم با خودم فکر کردم..

یه سری رفتار هارو تقریبا تونستم کنترل کنم..

لطفا دنبال این حرفا نباشید..روح و روانتون رو مریض میکنه..

ب ما چ ...مردم چی میگن چ میکنند..


امام علی (ع) میفرماید..اگر نصف شب کسی رو در حال دزدی 

با چشمای خودت دیدی///صبح حق نداری بگی دزده.. شاید دیشب توبه کرده باشه و تو ندیده باشی!!

ببین طرف میگه اگر دیدی بازم حق نداری فرداش بگی دزد هست..اینکه فقط یه حرف هست و شنیدی !!!


  

بله کاش همه مث شما فک میکردن



همه؟

خب هستن خیلی ها که اینجور فکر کنند..منم از همونا یاد گرفتم..

ولی این طرز فکر هم بستگی به موقعیت داره............

من نمیدونستم در مورد ازدواج هست..

اگر در مورد ازدواج هست حتما پیگیری بیشتری کنید..

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها..

موردی خودم میشناسم و دیدم مردم میگفتن این خانواده جنجالین و..

ولی اینا خودشونو خیلی مظلوم جلوه دادن..بعدا مشخص شد چه اعجوبه ای بودن..

وقتی کار از کـــــــاز گذشت..

لطفا بیشتر فکر کنید و روابط رو کمی بیشتر کنید اگر از همه نظر ها مطمئن و همکفو هستید.

  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز