2777
2789
عنوان

كوليك شديد

73 بازدید | 14 پست

سلام خانوما پسره من بعد واكسن دوماهگي كوليك شديد اورد قبلا بهش شير خشك آپتاميل داديم هي الكي گفتن يبوسته (بابا) باعث شيرشو عِوَض كنم الان ببلاك ميدم علاوه بر كوليكش موقع درد كه جيغ ميزنه يساعت حالت تهوّع ميگيره انواع قطره هم دادم فرقي نكرد ميخواستم بدونم ميشه نان بدم ميخوام مدت نان بدم ي مدت اپتاميل ببينم كدومش بهش ميسازه اذيت نميكنه كوليكش كم ميشه حتي به جيغ زدن هاش وزن كم كرده نظرتون چيه لطفا راهنمايي كنيد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم میگن کولیک بخاطر استرس تو بارداریه...شمام استرس داشتی؟

نه بابا فکر نکنم ربطی داشته باشه من بارداری همه چی عالی بود ولی بچه شدیییید کولیک داشت 

هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر    
دكتر بردم اونم ٤تا ميخوام شيرشو عِوَض كنم اين راهو امتحان كنم خواهرزاده دوست بابام سه تا شير عِوَض ك ...

شاید شیر بهش نمی سازه 

همون اولی و بده شاید اون هضمش راحت براش 

هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر    
شاید شیر بهش نمی سازه  همون اولی و بده شاید اون هضمش راحت براش

يعني برگردم به اپتاميل بابا هي داداشم گير داده كه نان بدم ميخوام بدونم شير خوبيه ارزششو داره يانه

يعني برگردم به اپتاميل بابا هي داداشم گير داده كه نان بدم ميخوام بدونم شير خوبيه ارزششو داره يانه

داداشت تخصص داره در این زمینه؟

چرا با پزشک مشورت نمیکنی

هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر    
داداشت تخصص داره در این زمینه؟ چرا با پزشک مشورت نمیکنی

نخير ميگه من به دخترم نان دادم خوب بود منم ميگم نان چربيش زياده پسره من الان بايد روزي ١٥٠ميلي ٦وعده بخوره ولي بيشتر از ٩٠تا نميتونه بالا مياره متخصص ميگه بيار مطب وضعيت شهر ما خرابه هرسري ميرم استرس ميگيرم بنظرت يدونه الان اپتاميل بگيرم بدم بخوره؟!!

نخير ميگه من به دخترم نان دادم خوب بود منم ميگم نان چربيش زياده پسره من الان بايد روزي ١٥٠ميلي ٦وعده ...

من شیر خشک هارو خوب نمی شناسم

به نظرم چندوقت یه بار شیر بچرو عوض کن طفلک اذیت نشه

با هر کدوم راحت تر بود همونو بده بهش


هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز