2777
2789
کاش همه مثل شما بودن


الهی فدات بشم من خودم پزشک داروسازم بخدا روی هر جعبه که دستور نویسی میکنم در_خانه_بمانیم# میزنم به همشون‌ چیکار میشه کرد باید هوای همکارامو داشته باشم شاید یه نفری با نوشته ی من بشینه تو خونشون 

که تو خداوند رویدادهای محالی💫🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوففففف

خداروشکر محرم هست مردم ی چیزی دارن بدبختیاشون و بندازن گردنش

همین الان ی سر برین بازار شهرتون

تو سایتا دنبال بلیط بگردین

تالارا و رستورانا و.....

همه جااااا غلغلسسسس

تا وقتی ک کرونا نبود،دم محرم ک میرسید همه میگفتن اخ نیازمندا وای نیازمندا

حالام ک کرونا اومده،مرکز کرونا شده هیئتا

آررررره دقیقا نمیدونم یه عده چرا اینجورین

چون منتظرن همه ی بدبختیاش و بندازن گردن ی چیزی

چی از اسلام و دین بهتر ک مسولای نامحترممون گند زدن بهش؟

بقیه ام بدون اینکه خودشون برن یکم مطالعه و تحقیق کنن،چشم دوختن ب کار و رفتار این مسولا و دق دلیشون و خالی میکنن سر دین

بیرون رفتن به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی اشکال نداره و خوبه.اما کسانی که نمیتونن برن بیرون میتونن در خانه  عزاداری کنن  برای ارباب شهیدان پای برنامه های تلویزیونی محرم و یا ایجاد جلسات روضه در منازل خودمون بازهم با رعایت کامل قوانین

ما حیاتمون رو از این روضه ها میگیریم .در روایات برای گریه بر اباعبدالله الحسین چه ثوابها که نیامده...تنها موردی که اشک ریختن ادمو افسرده نمیکنه بلکه یه شادی معنوی به انسان میده وجودمون رو حیات میبخشه و به زندگیمون هدف میده فقط گریه و عزاداری در شهادت اهل بیت است

اوففففف خداروشکر محرم هست مردم ی چیزی دارن بدبختیاشون و بندازن گردنش همین الان ی سر برین بازار شهر ...



دقیقا...

هروقت به دین و مصادیق دین اسلام میرسیم انگشتهای اتهام به دین و  مسائل دینی مثل مراسم عزاداری اهل بیت میرسیم بالا میره و زبانها شروع به مغلطه میکند بدون اینکه حتی به خودشون اجازه فکر کردن بدن. اما اگر بحث دنیا و مظاهرش باشه اشکالی وجود نداره.این فقر معنوی و عقلی است که بعضی مردم گرفتارش شدن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل شصت پا

hivaa1400 | 17 ثانیه پیش

ازبکستان خوبه

قآضی | 38 ثانیه پیش
2791
2779
2792