2777
2789

نه اصلا منکه از ۷ تا ۱۱ سر کارم بعدشم میام مثل میت میفتم اگه سرکارم نبودم نمیرفتم باز از جونم سیر نشدم 

بعدشم گناه کادر درمان چیه بقدر کافی بار رو دوششون سنگین هست سنگین تر بکنم که چی بشه

که تو خداوند رویدادهای محالی💫🌱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برنامه میخواد مگه

دور از تو بادا اهرمن...💚🤍❤️ هوا گرگ و میش.. نسیم خنک..صدای اذان صبح... یه جون تازه و یه روح تازه..😁💖 (هنوووزم چایی با دانمارکی خیلی میچسبهههه😂😋) ... اتفاق میفته رفیق...شاید دیرتر شاید دورتر...زمانیکه صدای قهقه ت خط بطلان میکشه بر تموم غمهاییکه کنج دلت جا گرفتن تا یاداور روزهایی باشن که هرچند سیاه هرچند تلخ اما گذشتن..طاقت بیار و ببین اون اینده ای رو که حق توئه..خدا هواتو داره خدا هوامونو داره دلسرد نشو از های و هوی گذرای باد..اتفاق میفته رفیق..❤️ 

اگر زنده باشم توی بیمارستان باید گندکاری های افراد خودخواه وبادرک پایین که قراره مثلا تشریفشون رو ببرن عزاداری روجمع وجور کنم درحالی که این افراد نمیدونن دین داری به تظاهر نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792