2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ای جونم❤

._. استادمون‌میگفت‌:ماشینو‌که‌طراحی‌میکنن یه‌آینه‌کوچیک‌میزا‌رن‌واسه‌‌نگاه‌کردن‌به‌عقب یه‌شیشه‌بزرگ‌میزارن‌واسه‌دیدن‌جلو همونقد‌ر محدود‌به‌گذشته‌نگاه‌کنید نگاهتون‌به‌جلو‌باشه!"میفهمین‌کِه‌چی‌میگم.. #زندگی‌ذره‌کاهیست که‌کوهش‌کردیم... مامان یه پسر کوچولو هستم^^

ایشالله ساجده خانوم سالمو سلامت بیاد بغل مادرش❤❤مواظبش باش حتمن❤💛

فرقمون اینع که:                                                                    شما بلاک بازی میکنین؛ ما پلاک بازی         آرع فرقمون زیادع...🤘🏿👑

مبارک باشه عزیزم...به سلامتی

اسم دخترمن فاطمه هست...

💜السَّلٰامُ عَلَـــیْکَ یااَباعَبداللّٰه الحُسَین...جانم فدای ارباب💜۹۹/۸/۹بهترین روز زندگیمه💕من هرگز از رحمت خدای مهربانم،ناامید نمیشم....💙.من یه مادر قوی و شاد و صبور هستم......💛من یه همسر مهربان و شاد هستم..💚..من اجازه نمیدم فکر منفی وارد ذهن زیبام بشه...❤

اوخی من عاشق اسم های مذهبی قرآنی هستم

همیشه تو ذهنم دخترم رو فاطمه تصور میکردم.بعد عاشق اسم نورا شدم.کفتم دختر دارشم اسمش میذارم فاطمه نورا😎حالا عاشق اسم آیه شدم😂

حامله ای از خدا بخواه انتظار منم تموم شه❤️آنقدر به اسم فک کردم و ذوقش کردم حد نذاره.حیف خودش نمیاد تو دلم

ماشالله اسم های دخترونه همه قشنگن

من یه آدم چاق هستم😭در حال رژیمم.هر کی امضام دید،بهم انگیزه بده//هدف اول ۸کیلو کاهش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792