2789
آذر انفولانزا میاد 

پارسال ما اواسط مهر گرفتیم دوست عزیز

واکسنشو از شهریور میزنن

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم شما پدرتون از خونه نمیره بیدون هرروز برای کار؟مگه ماسک نمیزنن؟4 ساعت کنکوریام بزنن 

4ساعت توی گرمای اهواز بدون کولر؟نفس هیچ ضعف میکنیم چیزی نخوریم اگه یکی هم مثل من آسم داشته باشه ک دیگه واویلااااا 

خدایاشکرت راضیم به رضای تو😍👑                 لطفامیترکونیداطلاع بدین ببینم واسه چی ترکیدم  
پارسال ما اواسط مهر گرفتیم دوست عزیز واکسنشو از شهریور میزنن

خبری ک خودشون‌گفتن و تحقیقات نشون داد واسه امسال...امسال با پارسال فرق میکنه....امسال کرونا اومد ایا پارسال هم اومد؟؟؟؟؟

متعهد=متاهل به=>B خانوم آقاییم😁❤
خبری ک خودشون‌گفتن و تحقیقات نشون داد واسه امسال...امسال با پارسال فرق میکنه....امسال کرونا اومد ایا ...

منم که همینو میگم  

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792