2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فقط میگید بیفته عقب ! آخه کِی؟

شهریور که با آخر مرداد فرقی نداره

مهر به بعد که آنفولانزا هم قاطی میشه

همه بچه ها و خانواده ها خسته شدن

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
فقط میگید بیفته عقب ! آخه کِی؟ شهریور که با آخر مرداد فرقی نداره مهر به بعد که آنفولانزا هم قاطی م ...

شرایط ماهایی ک جنوب کشور هستیم درک هم استانمون قرمزه هم بااین گرما هیچکس نمیتونه ۴ ساعت ماسک بزنه میتونن بندازن بعد پیک دوم کرونا ماهم میتونیم ترم بهمن بریم حداقل دغدغه گرما نداریم دوتا ماسک روهم میزنیم ی ترم دیرتر رفتن بهتره تا بمیریم

شرایط ماهایی ک جنوب کشور هستیم درک هم استانمون قرمزه هم بااین گرما هیچکس نمیتونه ۴ ساعت ماسک بزنه می ...

استان ماهم قرمزه

متوجه صحبت من راجع به مهر به بعد نشدی دوست عزیز

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792