2777
2789
عنوان

شوهرم قهره

241 بازدید | 13 پست

تو تاپیکای قبلمم گفتم که یه زنه به شوهرم پیام میده و شوهرمم فحشش میده ولی بلاکش نمیکنه..! اومدم به شوهرم میگم چرا جوابشو میدی و چرا واسه من اینچیزا پیش نمیاد و اینا... حالا قهر کرده که چرا گفتم😐سر بذارم به بیابون یا زوده؟! 

بزار

نهنگ یونس را نخورد....کارد اسماعیل را نکشت....آتش ابراهیم را نسوزاند....دریا موسی را غرق نکرد....آری اگر او بخواهد همه چیز ممکن است....ناامیدنباش❤ کار درست رو خدا میکنه که با هیشکی حرف نمیزنه🥀.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بزار زود نيس😂

باهاش منظقي صحبت كن و توضيح بده اينقد كه عاشقشي و روش حساسي نگران شدي و واسه همين اين حرفو زدي🥰

به دستان خدا خيره شدم معجزه كرد/ لطفا براي سلامتي من صلوات بفرستيد تشكر

زنه رو جرررر بده

دوست دارم مامان بشم🥺❤میشه دعام کنی🌙خداجــونم شڪــرت تو بهتـــرین رفــــق منـے🌱🌿🌎با من بی ادبی حرف نزنید🤗منو تگ کنید تو تپیکای خوب و انرژی +  دیگه وارد تاپیڪ خیانت و مادر شوهری نمیشم...اگه دیدید هستم تذڪر بدین حتما😘 برای حاجات دلم یدونه صلوات میفرستید؟؟؟من تا پایان تیکر یه خانوم فعال 👮‍♀️پرانرژی💃 جذاب 👸و خوش اخلاق و آروم خواهم شد😘🤩باردارنیستم ولی آرزو  دارم یه مامان جذاب و آروم و با حوصله باشم🥰😇متاهل و متعهد عاشق♥️این دو جمله تو ذهنتون باشه همیشه✔1️⃣صلاح مملکت خویش خسروان دانند2️⃣کم گوی و گزیده گوی چون دُر.......تا جملات زیبای بعدی بدرود

سر بزار به بیابونای کالاهاری😂

عقدکردم💙برای اینکه بعد عروسیمون تو ارامش زندگی کنیم و عاقبت بخیر بشیم یه صلوات بفرستین سختی زیاد کشیدم انشالله به حاجت دلتون برسین🌸
بزار زود نيس😂 باهاش منظقي صحبت كن و توضيح بده اينقد كه عاشقشي و روش حساسي نگران شدي و واسه همين اي ...

خب آخه وقتی هم میگم میگه تو بعد دوسال هنگز منو نمیشناسی تو خیالت راحت من با کسی کاری ندارم...تازه بهم انگ بی اعتمادی هم میزنه🤦‍♀️ جلو چشم خودم فحشش داد چندبار دیگه هم پیاماشونو یواشکی دیدم فحش بود الکی نیس فحشاش به نظرم

نههه

اگه بری فک میکنه کم اوردی

هیچوقت تحت هیچ شرایطی خونتو ترک نکن برای قهر

هر روز به خودت برس ارایش کن بعد لباس های خیلی باز و وسوسه کننده بپوش همه جاتم بنداز بیرون 

اصلانم باهاش حرف نزن 

غذا هم به اندازه خودت درست کن

بعد با اون لباسا برقص و عکس بگیر از خودتو یه چیزیو الکی بنداز رو زمین که دولا شی قشنگ ....

که شوهرت بسوزه از اینکه نمیتونه کاری کنه

اونوخت خودش میاد اشتی

نههه اگه بری فک میکنه کم اوردی هیچوقت تحت هیچ شرایطی خونتو ترک نکن برای قهر هر روز به خودت برس ار ...

الهی بگردم😂من اصلا از قهرش نمیترسم. میگم چرا بهش اعتراض میکنم حرف حق میزنم انقد بی منطقه!! خدایی حرف من الکیه؟ جالبه که خودش همش میگه حرف حق بزن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز