2789
عنوان

چرا کسی نمیاد

47 بازدید | 12 پست

خانوما بیاین یکم از خونه داریتون بگین من روحیه بگیرم پاشم به خونمون یه سرو سامونی بدم خونمون افتضاحه😥

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هر روز از هفته رو به یه قسمت خونه اختصاص دادم

اینجوری همه جا تمیزه اما من کارام زیاد نمیست  

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
یه موزیکی بزار پاشو کارارو شروع کن رو روال میفتی میبینی همه کارارو کردی 

فقط خوابم میاد

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
من ظرفامو شستم سینکم تمییییزه گازمم تمیزه ناهار گذاشتم بعد باید جارو بزنمو دستمال بکشم😁

کارای اشپزخونه خیلی سنگینه فقط باید بشوری پاک کنی

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
من هر روز از هفته رو به یه قسمت خونه اختصاص دادم اینجوری همه جا تمیزه اما من کارام زیاد نمیست   ...

یعنی چی میشه یکم توضیح بدی 

چی کارا میکنی تو اون روزا

من کارام جمع میشه رو هم واقعا بدم میاد دیگه از کار کردن

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
یعنی چی میشه یکم توضیح بدی  چی کارا میکنی تو اون روزا من کارام جمع میشه رو هم واقعا بدم میاد ...

ببین یه سری کارها روزانه باید انجام بشه مثل ظرف شستن و گردگیری و جمع کردن لباسهای شسته شده، اینا که باید بهشون مثل صبحانه خوردن و دست و صورت شستن و خلاصه مثل کارهای روزمره نگاه کنی.

ولی بقیه کارها رو تقسیم کن

شنبه اتاق خواب

یکشنبه کابینت ها

دوشنبه یخچال و فریزر و فر

سه شنبه دستشویی

و....

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
ببین یه سری کارها روزانه باید انجام بشه مثل ظرف شستن و گردگیری و جمع کردن لباسهای شسته شده، اینا که ...

بهد شما که مثلا یه روزو اختصاص میدی به اتاق خواب زیر و رو تنیزش میکنی 

مثلا کمدارو میریزی؟!

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
والا ۸۰ درصد کار خونه تو آشپز خونس

اره اشپزخونه منو خیلی خسته میکنه الان اشپزخونرو تموم کردم مونده اتاقا و سالن

گاهی وقتا فقط خودت میتونی بفهمی چه قدر اون ادم سابق نیستی 😔اخه خیلی وقته دیگه از ته دل نمیخندم 😊💔 
بهد شما که مثلا یه روزو اختصاص میدی به اتاق خواب زیر و رو تنیزش میکنی  مثلا کمدارو میریزی؟!

نه فقط هر موقع لازمه اینکارو میکنم شاید هر ۲یا۳هفته

بستگی داره چقدر در طول هفته نامرتب شده باشه

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792