2789
عنوان

کنکوریا

| مشاهده متن کامل بحث + 61285 بازدید | 4305 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وای عالیه    

🤣🤣🤣الان تو مجلس میگن اینا ماررررو گگووول زدن

🌺✨سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً🌈🍃‏پس از مصیبت هایمان، بهاری خواهیم زیست گویی،طعم تلخ دیروز را نچشیده ایم❤️💙💜💚🧡💛
برو درستو بخون دختر 

باشد😏🤨💛

🌺✨سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً🌈🍃‏پس از مصیبت هایمان، بهاری خواهیم زیست گویی،طعم تلخ دیروز را نچشیده ایم❤️💙💜💚🧡💛

پیشنهاد میکنم برین درستونو بخونید کنکور تعویق نمیوفته همونجور که دکتری و ارشدو گرفتن سراسری هم‌میگیرن کسایی هم خیلی نگران سلامتیشونن بزارن برا سال دیگه 

 

اگه حاجت خیلی سخت داری ۳ روز پشت سر هم صلوات حضرت زهرا( س ) روزی ۵۳۰ تا بدون وقفه بخون بدون اینکه بینش حرف بزنی یا کاری کنی قطعا معجزه میشه برات . برای منم دعا میکنی

😂چطور بردارم عکسو؟

اسکرین بگیر 

🌺✨سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً🌈🍃‏پس از مصیبت هایمان، بهاری خواهیم زیست گویی،طعم تلخ دیروز را نچشیده ایم❤️💙💜💚🧡💛
خب حرف گوش كنن تانكنيم😐هرچند من ممتنع ام😂

😋😋🙄🦄

🌺✨سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً🌈🍃‏پس از مصیبت هایمان، بهاری خواهیم زیست گویی،طعم تلخ دیروز را نچشیده ایم❤️💙💜💚🧡💛
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792