2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 267 بازدید | 33 پست
ولش کن این یکیو ن تکلیف کارش مشخصه نه خونه نه ماشین احتمالا پدرشم کمک نمیکنه دلتو بی چی خوش کردی تو؟

ببین کارش که تو دریاست ،ولی من مطمعنم دروغ گفت که نمیخاد تو این کار بمونه ،برای ول کردن من کارشو بهونه کرد . نه تازه گفت پدرمادرش بعد ۳۰ سال میخان از هم طلاق بگیرن .... پس کمک پدر و خونواده در کار نیست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین کارش که تو دریاست ،ولی من مطمعنم دروغ گفت که نمیخاد تو این کار بمونه ،برای ول کردن من کارشو بهو ...

اگه نمیخادت تو ام غرورتو خورد نکن خودتو کوچیک نکن نگو باهات میسازم بیخیالش شو .چه از خودش میاد پسره   

ای کاش نگاهت زیر نویس داشت ...   
میشه برام دعا کنی ؟ ان شاالله بهترو بالاتر ازین بیاد 

چشششششم حتما انشالا ♥️♥️♥️♥️🌷🌷🌷🌷

لطفا اگر امکان داره یک صلوات برای تعجیل در ظهور و سلامتی آقا امام زمان میفرستید؟!💚🌱               🍀اللهم عجل لولیک الفرج🍀                        
اگه نمیخادت تو ام غرورتو خورد نکن خودتو کوچیک نکن نگو باهات میسازم بیخیالش شو .چه از خودش میاد پسره ...

من دیشب همینارو که گفت ،خواهرم گفت دلیل بپرس . گفتم نمیخاد که چی ،بگه دنبالم میدوعه . گفتم برات ارزوی موفقیت دارم 

ممنونم ازت . 🌸

خواهش ♥️♥️♥️♥️

لطفا اگر امکان داره یک صلوات برای تعجیل در ظهور و سلامتی آقا امام زمان میفرستید؟!💚🌱               🍀اللهم عجل لولیک الفرج🍀                        
فقط میگم نکنه من مشکلی دارم یا داشتم 🥺

نه عزیزم مردا همشون همینن بهترینم ک باشی باز یه ایرادی پیدا میکنن شایدم اون خودشو در حدت ندونسته خواستگاره دیگه چیز مهمی نیس واسه همه پیش اومده 

ای کاش نگاهت زیر نویس داشت ...   
چی بگم . 🥺بازم مرسی ازت 

خواهش میکنم عزیزم خودتو ناراحت نکن ازدواج یجوریه که وقتی دوتا ادم که از دوتا خونواده متفاوتن قطططعا یه اختلاف نظر هایی دارن و این اختلاف نظرا باعث میشه دعوا کنن اذیت بشن مخصوصا زن چون احساسی تره کلییی باید بشکنی و کوتاه بیای میدونی که دوتا خط موازی که بخان بهم برسن یکیشون باید بشکنه که معمولا زنه   

حالا هر چه دورتر این رنجو بد بختیارو ببینی بهتره من اگه برگردم به چند ماه پیش عمرا نامزد کنم 

ای کاش نگاهت زیر نویس داشت ...   
خواهش میکنم عزیزم خودتو ناراحت نکن ازدواج یجوریه که وقتی دوتا ادم که از دوتا خونواده متفاوتن قطططعا ...

عزیزم . 🥺 دقیقا نظرتو دارم . ازدواج واقعا سخته مخصوصا تو این دور زمونه . بعدم طرف وقتی الان بهونه میاره خدا اخر عاقبتشو به خیر کنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز