2777
2789
عنوان

خانوما تا کی؟

230 بازدید | 22 پست

چرا پدر شوهرم برام خونه نمی خره؟

عروسی جاریم  بهتر از مال من بود؟

شوهرم تا حالا ۳ بار بهم خیانت کرده.

با خواستگار پولدارم ازدواج کنم یا اونکه پولدارتره؟

پامو کردم تو یه کفش که باید ۱۰۰۰ تا سکه مهرم کنن کارم درسته  یا بکنمش۵۰۰ تا؟ 



خیلی وقته که به نی نی سایت سر می زنم معمولا فقط تاپیکای مربوط به تجربه های دارو یا پزشکارو می خونم ، اما گاهی وقتا چشمم به اینجور عنوانا می خوره و واقعا از همه خانومای مملکت نا امید میشم ، واقعا ما تا کی با خودمون قراره مثل یه کالای فروشی رفتار کنیم؟ کی قراره به جای ازدواجای معامله شکل دنبال یه جفت بگردیم که همدیگرو درک کنیم و کنارش پله پله زندگیو بسازیم،

ما که دایم از تبعیض جنسیتی و تجاوز و قتل ناموسی و رفتار بد مردا با زنها می نالیم ، درصورتی که خودمون اجازه می دیم تو یه مراسم خواستگاری سنتی سر مبلغمون چونه بزنن ! 



خانوما تا کی واقعا قراره به جای اینکه به عنوان نصف جمعیت جامعه می تونیم مفیدو  مستقل و در عین حال زن زندگی و عاشق و در نهایت مادر بشیم  تا این حد خودمونو خار و کوچیک بدونیم .


بیاید یکم از تجربه های خودتون تو نی نی سایت بگین شمام شده از تاپیکای شبیه اینایی که گفتم حرصتون بگیره . یا از تجربه های خودتون به عنوان یه زن بگید که بهش افتخار می کنید تورو خدا بیاید بگید حداقل حس کنم هستن خانومایی که دنیاشون انقدر کوچیک نیست.  منم به زودی  داستانمو براتون می گم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شماهم یه داستان دارین دیگه از فردا داستان شماهم به همه داستانها اضافه میشه چ خوبه واسه تاپیک زدن خودمون عزیزم نخوایم از گفتار رفتار دیگران ایراد بگیریم هرکسی به یه نوع مشکل داره به یه شکلی بازگوش میکنه اینجا واین اصلا ناراحتی نداره هرکی اختیار داره زندگی خودشو به هر شکلی که دوست داره بسازه معامله کردن نیست هرشخصی یه سری معیارها داره لطفا احترام بزاریم💚

http://goftino.com/c/cK0TvH دوست داشتی بیا گفتگو 
نی نی سایت مشتی نمونه خروار هست حالا شما حساب کن تو جامعه چخبره

خیلی ناراحت  کننده س به خدا . مثلا تاپیک می زنن شوهرم اجازه نمی ده فلان کاروکنم . بابا مگه عصر حجره یعنی چی اجازه نمی ده ؟ مگه خودت ناقص العقلی، من نمی گم زن و شوهر نباید راجع به مسایل شخصی هم نظر بدن، اما نظر دادن با اجاژه گرفتن فرق داره. دو نفر واقعا باید به یه بلوغ فکری رسیده باشن که بتونن نظر همدیگرو بشنون و در نهایت تصمیم درست بگیرن این خیلی چیز عجیبیه؟ 

☹☹☹☹

لایک نکن پیلیز ریپ دوس ریپ بزن بابا🙁سالام...نمیدونم چرا همیشه خابم میاد شاید ب جای خون تو رگام خستگی‌ یا دوغ جریان داره😐امممم و این ک ی ۱۸ ساله ی کیوتم😎💕#شیفت_شب🐣
شماهم یه داستان دارین دیگه از فردا داستان شماهم به همه داستانها اضافه میشه چ خوبه واسه تاپیک زدن خود ...

قصد من از اینکه گفتم داستانمو می خوام بگم این بود که  کسی فکر نکنه دارم الکی شعار میدم وگرنه نیازی به تبلیغ چیزی نیست اینجا واقعا.  بعدم من کلیت حرف و طرز فکرمو بیان کردم که ببینم واقعا کسایی هستن که دغدغه هاشون مثل من باشه یا نه. اینکه شما کاملا داری یه چیز متفاوت از من می گی یعنی از اون‌زاویه ای که من دنیارو می بینم نمی بینی وس خیلی حرفی با هم نداریم  هدفمم اصلا اصلا بحث کردن برای قانع کردم شما یا هرکسی که مخالف منه نیست . 

خیلی ناراحت  کننده س به خدا . مثلا تاپیک می زنن شوهرم اجازه نمی ده فلان کاروکنم . بابا مگه عصر ...


 من خیلی از این مواردو از نزدیک دیدم واقعا یک چیز پیچیده ای هست این مشکلات از خونه بگیر تا جامعه تاثیرگذاره واقعا شرایط آدما متفاوته شاید برای من خیلی چیزا عجیب باشه چون‌تو اون‌شرایط نبودم. ولی خب بطور کل بعضی تاپیکا مخصوصا حسادت ب زندگی دیگران واقعا مسخره ن

الکی که بیکار نیستن تاپیک بزنن.شاید واقعا این مشکلات و دغدغه زندگیشون باشه میخوان اینجا به صورت ناشناس راهنمایی بشن و تجربه بگیرن.حالا یکی تجربه رابطه خوب با خانواده شوهر را میزاره یکی برعکس،یکی به شوهرش اعتماد نداره یکی از چشماش هم بیشتر اعتماد داره و هزارتا حرف دیگه.

وزن شروع:70/800،وزن اولیه:68،وزن جدید:61/400،وزن 99/2/28: 61،وزن 99/3/11: 60/700،وزن 99/4/8: 58/500،وزن 99/5/5: 57/300،وزن هدف: به هدفم رسیییییییییدم.💪💪💪💪.خواستن توانستن است💪💪💪💪*با تشکر فراوان از الهه جون و سرگروه های عزیز😍😍😍
متاسفانه شرایط زندگیا متفاوته و قضاوت سخت

کاملا قبول دارم زندگیا خیلی سخته و شرایطا خیلی متفاوته مثلا کسی که تو یه روستای کوچیک‌زندگی می کنه که از شرایط تحصیل برخوردار نبیت من نمی تونم بهش خرده بگیرم که چرا دکترا نمی گیری! من فقط امیدوارم با پیشرفت تکنولوژی و‌امکان دسترسی همه به علم ادمها و د این مورد بخصوص خانم ها یه قدم به جلو بردارن برای خودشون مثلا حداقل این که شبیه مادراشون فکر و عمل نکنن و یکم به منیت خودشون قایل بشن

کاملا قبول دارم زندگیا خیلی سخته و شرایطا خیلی متفاوته مثلا کسی که تو یه روستای کوچیک‌زندگی می کنه ک ...


بله خیلیا شرایطشو دارن و کاری نمیکنن و انگار خودشون‌دوست ندارن پیسرفت کنن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز