وفا۱۳۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 975 عنوان بی بی چک 320 بازدید | 63 پست سلام دوستان. دو روز از موعدم و ۱۷ روز از رابطم گذشته امروز صبح بی بی گذاشتم منفی بود .آیا امیدی هست؟امکان داره چند روز آینده مثبت بشه؟ 1399/05/10 | 10:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fatishko80 عضویت: 1398/08/12 تعداد پست: 98941 اره تا۱۰روز وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔
jamaliii عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 9414 یک هفته بایدبگذره درانتظارمعجزه ام میدونم خدا حواسش هست درتنگنای زندگی (میشه یک صلوات مهمونم کنید)
کیانا۹۹ عضویت: 1398/09/06 تعداد پست: 21665 دقیق نمیشه گفت چون رو بی بی چک نوشته ۷ روز بعدشمیخوای صبر کن فعلا انشالله بارداری مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت
mamanealijoon عضویت: 1397/09/27 تعداد پست: 27989 بله یک تا ده روز بعد از تاخیر جوابش معتبره تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲
وفا۱۳۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 975 دقیق نمیشه گفت چون رو بی بی چک نوشته ۷ روز بعدش میخوای صبر کن فعلا انشالله بارداری شما خودتون کی فهمیدین؟
mahasal110 عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 4855 دقیق نمیشه گفت چون رو بی بی چک نوشته ۷ روز بعدش میخوای صبر کن فعلا انشالله بارداری میگم تو همونی که کلومیفن خوردی امپولشو نزدی؟ الان بارداری 😍فولیکولت چند بود ؟ که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍
کیانا۹۹ عضویت: 1398/09/06 تعداد پست: 21665 شما خودتون کی فهمیدین؟ من ۳ روز قبل موعودم ولی خوب اکثرا بعد موعود میفهمن مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت
jamaliii عضویت: 1399/04/26 تعداد پست: 9414 میگم تو همونی که کلومیفن خوردی امپولشو نزدی؟ الان بارداری 😍 فولیکولت چند بود ؟ مگه میشه بخوری آمپول نزنی تاثیرداره درانتظارمعجزه ام میدونم خدا حواسش هست درتنگنای زندگی (میشه یک صلوات مهمونم کنید)
کیانا۹۹ عضویت: 1398/09/06 تعداد پست: 21665 میگم تو همونی که کلومیفن خوردی امپولشو نزدی؟ الان بارداری 😍 فولیکولت چند بود ؟ اره😍😍😍 نه عزیزم امپول نزدمسمت راست ۲۷ سمت چپ ۱۵ مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت
کیانا۹۹ عضویت: 1398/09/06 تعداد پست: 21665 مگه میشه بخوری آمپول نزنی تاثیرداره برا من ک تاثیر داشت من البته مشکلی نداشتم برا زود باردار شم فقط کلومفین خوردم مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت
mahasal110 عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 4855 مگه میشه بخوری آمپول نزنی تاثیرداره اینجا خیلیا امپول نزدن میگن فولی غالب خودش ازاد میشه که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍
mamigilda عضویت: 1399/04/14 تعداد پست: 4374 میگم چندروز از رابطه باید بگذره ک بفهمی بارداری یا نه؟ Khodaya shokret ♥️
وفا۱۳۷۱ مدیر استارتر عضویت: 1399/04/19 تعداد پست: 975 مگه میشه بخوری آمپول نزنی تاثیرداره خوش به حالتون.ان شاءالله نی نی تون به سلامتی دنیا بیادبرای من هم دعا کنید
mahasal110 عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 4855 اره😍😍😍 نه عزیزم امپول نزدم سمت راست ۲۷ سمت چپ ۱۵ مبارکه گلی ان شاءالله به خوبی بگذرونی به من امپول ازاد سازی میدن از لحظه ای که میزنم تا وقتی پریود شم درد دارم سونو قبلی که رفتم خودم یه دونه ازاد کرده بودم برا اون دوتا باز امپول داد که داند به جز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار🤍