2777
2789
اونا هم با کلاس شدن سرتق ها سوسیس دوس دارن😆😆😆

سوسیس واسشون خوب نیست چون ادویه داره 

حکم هله هوله داره واسشون😹😹

پیشای محل ما ماکارانی دوس دارن😹😁😁

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واااااای بسه دیگه خواهری بدبختی من همه چی رو تجسم میکنم ، خبرم میخوام پاشم صبحونه بخورم خدا لعنتت ...

الهی بمیرم واسه خودم. چرا همه نفرینم میکنن. برو عزیزم نوش جونت. تصور نکن خب 😖😖😖😝😝😝😝

دمت گرم 😊😊از اینکه بهم خیانت کردی. با دختری که می‌شناختم ریختی روهم. خداروشکر شناختمت 😊خدیا تنها کسی که دوستش دارم فقط تویی😍🙏
من به یک عدد دنبلان دسترسی پیدا کردم حالا نمیدونم چیکار کنم سرخ کنم کباب. کنم اولین باره می‌خوام امت ...


از دست توووووو😂😂😂😂😂😂

هر مدل میخوای بخور 😂😂

در پی یافتن مرهم عشقم...ورنه منه دیوانه عاشق چه به داروسازی ♥️M♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاپ معتبره

gold_pineapple | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز