2777
2789
این عکسوصدبارگذاشتی چرایه مدل دیگه نمیگیری چراهمیشه این

شاید عکس یه بدبخت دیگس

سرویسمون کرد هی تاپیک میزنه یک ادم زشت این عکسو میزاره ماهم هی میگیم زشت نیست جواب نمیده مسخره

Are you lost baby girl?

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


این مد جدیده؟عکس میزارن نیگن زشت..یا یه ادم بی ریخت ک بقبه بگن....نهههههههه خیلی هم خوبه ک....عجب

من یک زن موفق و قدرتمند هستم....به خودم افتخار میکنم  من همزمان یک مادر هستم...یک کارمند..یک همسر...یک عروس...یه دختر...یه خواهرشوهر...یه زن داداش...یه خواهر...ویه دوست....و تمام سعی ام اینه تو همه موارد خوب باشم....البته اگر از دعواهای محیط کار فاکتور بگیرم😬💗💗🥰🥰

😔😔😔چقدر دلم براش سوخت

میدونی چرا چوب خدا صدا نداره            چون که فرو میکنه                    درتاریخ۹/۹/۹۹هیچ غلطی نمیکنم و لم دادم دارم جم میبینم   چه خبرتونهههههه چه خبرتونهههههههههه    نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت نه  حتی خط خنده هات حواسمو پرت نمیکنه   
این مد جدیده؟عکس میزارن نیگن زشت..یا یه ادم بی ریخت ک بقبه بگن....نهههههههه خیلی هم خوبه ک....عجب

کمبود اعتماد بنفس

میدونی چرا چوب خدا صدا نداره            چون که فرو میکنه                    درتاریخ۹/۹/۹۹هیچ غلطی نمیکنم و لم دادم دارم جم میبینم   چه خبرتونهههههه چه خبرتونهههههههههه    نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت نه  حتی خط خنده هات حواسمو پرت نمیکنه   
چشمات

چجوری گیف گذاشتی

میدونی چرا چوب خدا صدا نداره            چون که فرو میکنه                    درتاریخ۹/۹/۹۹هیچ غلطی نمیکنم و لم دادم دارم جم میبینم   چه خبرتونهههههه چه خبرتونهههههههههه    نه بوی عطر پیرهنت نه اون چشای روشنت نه  حتی خط خنده هات حواسمو پرت نمیکنه   

اعتماد به نفست صفره .دنبال تایید بقیه ای .هرکسی زیباییه خودشو داره.یاد ندارم ۳۱ سالمه یه بار حتی تو تنهاییام به خودم گفته باشم زشت.خودتو دوست داشته باش تا اطرافیانتم واست ارزش و احترام قائل بشن.

الان با این عنوانت بقیه میرن میگن یه دختر زشته تاپیک زده بود هی بهت میگن زشت چرا؟چون خودت واسه خودت ارزش قائل نیستی خودتو پایین نیار عزیزم ببر بالا تو بهترینی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز