2789

امروز پدر من ازمون داشت گفتش که هیچ پروتکلی رعایت نمیکردن حتا تبم نمی گرفتن کولرم روشن بوده ولی تعداد خیلی کم بوده و اکثرا غایب بودن

درتاریخ 99/9/9 من در بهترین شرایط زندگیم هستم                                                                                             چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی🦋چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی🦋پیله ات را بگشا🦋تو به اندازه پروانه شدن زیبایی💖اقایون مثلا محترم درخواست دوستی ندید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا نه؟؟ کی گفته؟😢

این طور که بوش میاد تعویق نداریم دکتری رو برگزار کردن ارشد هم میخوان بکنن😐

⛔اقایان درخواست دوستی ممنوع⛔امام رضا(ع):کسی که بر ارتکاب گناه پافشاری می‌کند و از آن دست‌بردار نیست و (در عین حال) از خدای خود طلب عفو و بخشش می‌کند در حقیقت خود را مسخره کرده است.💖اگه خواستید درد دل کنید یا مشکلی داشتید نیاز به حرف زدن داشتید میتونید رو من حساب کنید البته فقط خانم ها💖
این طور که بوش میاد تعویق نداریم دکتری رو برگزار کردن ارشد هم میخوان بکنن😐

من خودم ارشد دارم ولی به نظرم ارشد ودکترا اصلا قابل مقایسه با سراسری نیستن هم از لحاظ سطح استرسش هم تراکم جمعیتی

درتاریخ 99/9/9 من در بهترین شرایط زندگیم هستم                                                                                             چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی🦋چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی🦋پیله ات را بگشا🦋تو به اندازه پروانه شدن زیبایی💖اقایون مثلا محترم درخواست دوستی ندید
این طور که بوش میاد تعویق نداریم دکتری رو برگزار کردن ارشد هم میخوان بکنن😐

اره از الان گفتن برين خوداظهاري. واقعا متاسفم براشون

ماهان اسم دختر هم هست 😐 متولد ٧٣ هم نيستم
كدوم شهري

خرم اباد

درتاریخ 99/9/9 من در بهترین شرایط زندگیم هستم                                                                                             چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی🦋چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی🦋پیله ات را بگشا🦋تو به اندازه پروانه شدن زیبایی💖اقایون مثلا محترم درخواست دوستی ندید
سراسری رو میگم واس ماهم همین وضعه یعنی ؟ پامون نرسیده به دانشگاه مردیم اگ اینجور باشه

واسهما بدتر از اینه ... چون جمعیتمون بیشتره ... دادیم با پای خودمون میریم کشتارگاه😧

کادر_درمان_را# _شکست_میدهیم 😒

من خودم ارشد دارم ولی به نظرم ارشد ودکترا اصلا قابل مقایسه با سراسری نیستن هم از لحاظ سطح استرسش هم ...

دقیقا

⛔اقایان درخواست دوستی ممنوع⛔امام رضا(ع):کسی که بر ارتکاب گناه پافشاری می‌کند و از آن دست‌بردار نیست و (در عین حال) از خدای خود طلب عفو و بخشش می‌کند در حقیقت خود را مسخره کرده است.💖اگه خواستید درد دل کنید یا مشکلی داشتید نیاز به حرف زدن داشتید میتونید رو من حساب کنید البته فقط خانم ها💖
واسهما بدتر از اینه ... چون جمعیتمون بیشتره ... دادیم با پای خودمون میریم کشتارگاه😧 کادر_درمان_را ...

امسال دانشگاه رفتن دو مرحله داره هم قبول شی ازمون هم زنده بیرون بیای

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792