2789

به احتمال قوی نه

⛔اقایان درخواست دوستی ممنوع⛔امام رضا(ع):کسی که بر ارتکاب گناه پافشاری می‌کند و از آن دست‌بردار نیست و (در عین حال) از خدای خود طلب عفو و بخشش می‌کند در حقیقت خود را مسخره کرده است.💖اگه خواستید درد دل کنید یا مشکلی داشتید نیاز به حرف زدن داشتید میتونید رو من حساب کنید البته فقط خانم ها💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به احتمال قوی نه


چرا نه؟؟ کی گفته؟😢

خداوندا به من علم عطا فرما که بدانم و در پس آن قدرتی که به عمل برسانمش. در جمع ناحقان قرارم نده در صورتی که سخن و علمم حق باشد؛ و بصیرت افتراق این دو را ارزانی دار. و بینشی عطا فرما که اگر نمیدانم سکوت کنم

امروز عرفه است به اندازه شب قدر ارزش داره

برای همه حاجات از جمله کنکورتدعا کن

 لطفا برای سلامتی وتعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وبه احترام سرداردلها یک صلوات بفرستید و لطفا برای سلامتی بچم هم صلوات بفرست  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

از امام صادق (ع) روایت شده است :«هرکه در ماه رمضان مورد مغفرت قرار نگیرد، تا سال آینده مورد مغفرت قرار نمی‏گیرد، مگر آنکه برای‏ آمرزیده شدن در عرفه حاضر شود».

خدای متعال در روز عرفه به سه مکان و سه گروه از انسانها نظر رحمت خاص دارد. گروه اول کربلا و زائران امام حسین (ع)، گروه دوم صحرای عرفات (در نزدیکی مکه) و حجاج بیت الله و گروه سوم هر جا از دنیا که دستی به سوی او بلند شود و دلی بشکند و این خاصیت عجیب روز عرفه است.

 لطفا برای سلامتی وتعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وبه احترام سرداردلها یک صلوات بفرستید و لطفا برای سلامتی بچم هم صلوات بفرست  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

امروز عرفه است به اندازه شب قدر ارزش داره برای همه حاجات از جمله کنکورتدعا کن

انشالله که تعویق باشه . دارن با جونمون بازی میکنن دانشگاه رفتن شده به قیمت از دست دادن سلامتی خودت و خانوادت

چطور بوده

چی؟ پروتکلا که....هعی هیچی نگم بهتره

ولی از امتحانش هیچوقت بما هیچی نمیگه

کنکور قبلیشم هیچی نگفت مارو نگران کرد  ولی یه رتبه عالی اورد😃

بعد چندماه برگشتم😍❤فدای @bellatrixlstrang بشم ک پشتمو خالی نکرد💋پاترهدم  ادمک خرنشوی گریه کنی ؛ کل دنیا سراب است بخند🍃
انشالله که تعویق باشه . دارن با جونمون بازی میکنن دانشگاه رفتن شده به قیمت از دست دادن سلامتی خودت و ...

عمرا اگه باشه امروز خبرنگاره هي ميگفت ديدين همه چي عالي بود

ماهان اسم دختر هم هست 😐 متولد ٧٣ هم نيستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تک مادهه

haniii333 | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792