2777
2789
عنوان

خیاطی ...

111 بازدید | 15 پست

من پیش یه خانمی میزم واسه یادگیری خیاطی روشش با الگوی آماده اس که فقط ایرادای اون الگو رو واسه هر سایزی برطرف میکنی در واقع دیگه نمیخواد ساسون رو بکشی فقط خط کمر و خطباسن رو اصلاح میکنی ... میگه روش فرانسوی 

به نظرتون اینجوری بهتره ؟یا برم گرلاوین که خودم الگو رو میکشم؟

کدوم بهتر و کاربردی تره؟من برای خودم میخوام یاد بگیرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تصمیم دارم برم کلاس خیاطی ولی چشام ضعیفه خیلی میترسم چیکار کنم نرم؟خیلی به چشما اسیب میزنه؟

فقط 17 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

خدا جونم مرسی که هستی😍تیکر سه سالگی دوقلوهام🥳🐥🐥میشه پیج دوقلوهامو فالو کنید؟؟ادرس پیج: double_n_02

منم بلد نبودم خب با کلاس رفتن یاد گرفتم.. بخدا کاری نداره اولش همه فک میکنن سخته کم کم برات جا میوفت ...

سلام خانومی  شما آزمون خیاطی شرکت کردی؟؟من چند روز دیگه آزمون دارم نمی‌دونم دقیق چطوریه ؟ممنون میشم بگی

وزن فعلی ۷۴ هدف اول۶۸ وزن هدف نهایی ۶۲برای 

سلام خانومی  شما آزمون خیاطی شرکت کردی؟؟من چند روز دیگه آزمون دارم نمی‌دونم دقیق چطوریه ؟ممنون ...

ن عزیزم من کلاس رفتم اما بدون مدرک .. مدرکی نمیداند

مطمئنم  همه چی ی روزی همونی میشه ک تو میخوای😌sh&s
ایشالا بخیر میگذره نگران نباش😘

بخاطر بارداری و زایمان و... هفت ماه وقفه افتاده و نتونستم کار کنم الآنم با بچه برنامه ای شدم برا خودم .من برم دوباره سراغ کتاب 😣😣

وزن فعلی ۷۴ هدف اول۶۸ وزن هدف نهایی ۶۲برای 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز