عزیزم نگران نباش.
من دقیقا با همین علائم بودم و زود خوب شدم.
یعنی یکم تب کردم، ولی با دارو قطع شد. البته اس هم داشتم و بویایی و چشاییم رفته بود. چون شوهرم هم کروناشون مثبت شده بود، منم مراقبت های کرونایی خودمو داشتم. یعنی مایعات فراوون به علاوه داروهای تقویتی.
بعدم تنگی نفس گرفتم کمی یعنی نفسم سنگین بود. ولی اکسیژن خونم همش ۹۸ و ۹۹ بود خداروشکر.
بعد رفتم سی تی اسکن ریه دادم گفتن یکم ریه ات درگیره ولی خیلی کمه و دارو نمیخواد.
با همین سبک زندگی صحیح، دورانش سپری شد.
نگران نباش تو هم حتما زود خوب میشی.
البته بگم از من یه دو هفته ای طول کشید تا علائمم از بین رفت ولی تنگی نفس یکم بیشتر موند برام. حدودا ۳ هفته بعد از شروع بیماری، تنگی نفسم هم تموم شد.