2777
2789
عنوان

من یعنی میمیرم؟🤕😢

395 بازدید | 11 پست

چن وقته بدن درد داشتم و تب رفتم دکتر گفت‌نمیخاد تست کرونا بدی اکسیژن خونت ۹۹هست و مشکلی نیست منم تنگی نفس داشتم بخاطر شاید استرس الان بازم تب کردم و سردرد دارم یعنی این سردرد میتونه خطرناک باشه؟؟؟؟و ایا کسی کرونت گرفته چند درصد امکان داره خوب شع...من سرم حالت فشار بهش‌میاد درد خیلی حس نمیکنم ب جز فشار

فردا برای عذرخواهی دیر است امروز زخم‌نزن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بابا کرونا هم باشه خوب میشی چه استرسی داری مامان من هم قند داشت هم فشارخون کرونا گرفت خوب شد

واقعا چیکار کرد خوب شد؟

فردا برای عذرخواهی دیر است امروز زخم‌نزن

عزیزم نگران نباش.

من دقیقا با همین علائم بودم و زود خوب شدم.

یعنی یکم تب کردم، ولی با دارو قطع شد. البته اس هم داشتم و بویایی و چشاییم رفته بود. چون شوهرم هم کروناشون مثبت شده بود، منم مراقبت های کرونایی خودمو داشتم. یعنی مایعات فراوون به علاوه داروهای تقویتی. 

بعدم تنگی نفس گرفتم کمی یعنی نفسم سنگین بود. ولی اکسیژن خونم همش ۹۸ و ۹۹ بود خداروشکر.

بعد رفتم سی تی اسکن ریه دادم گفتن یکم ریه ات درگیره ولی خیلی کمه و دارو نمیخواد.

با همین سبک زندگی صحیح، دورانش سپری شد.

نگران نباش تو هم حتما زود خوب میشی.

البته بگم از من یه دو هفته ای طول کشید تا علائمم از بین رفت ولی تنگی نفس یکم بیشتر موند برام. حدودا ۳ هفته بعد از شروع بیماری، تنگی نفسم هم تموم شد.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

شوهردخترخالم گرفت بویاییش رفت 

تب داشت..خلاصه قزنطینه شد و خوب شد.

همسایمون یه خانومه ۶۰سالشه دیابتی هم بود  خوووب شد🙃


ب این باور رسیدم ک همه چی دست خداس....این ما آدماییم ک به هول و ولا   افتادیم ،طرف کرونا میگیره خووب میشه.


طرف  از دره خونه میره بیرون نون بخره سرش گیج میره میفته توی خیابون سرش میخوره ب جدول میمیره مثل همسایمون....

فقط خودش و خودش میدونه 

عمر دست خداست و قرار نیست هرکسی کرونا میگیره بمیره!

اینقدر به خودتون استرس و بار منفی تزریق نکنید...

ابتدا فکر میکردم مملکت وزیرِ دانا می‌خواهد،بعد فکر کردم شاید شاهِ دانا می‌خواهد،اما اکنون می‌فهمم مـِــلــَـتــــــِ دانا میخواهد....!                                                💕امیـــرکــبــیر💕

عزیزم من باردارم خودم و شوهرم دوماه پیش کرونا گرفتیم کرونا هم چند نوع داره اون ک ما مبتلا شدیم خفیف بود برا سوهرم کلا بی علامت بود ولی توی هردوتا سی تی ریه هاش صحیح و سالم بودن ولی خودم با سرفه گرفتمش خیلی سرفه میکردم هییییچ گونه دارویی ب هیچکدوممون ندادن چون میگفتن همین داروها باعث شده مردم ایست قلبی کنن فقط بمن شربت تئوفینجی دادن ک سینم نرم بشه 

ب شوهرم هم هیچ دارویی ندادن فقط مایعات فراوون و سوپ گرم خوردیم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز