من طلا گرفتم
12 مثقال کاما
شوهر من اصصصصلا باج بده نیست
پارسال پدرشوهرم.گفت طلا بگیرم براتون یا کالا
الان به اندازه هردوسون.مول ندارم یکیش میوفته سال دیگه
شوهر من.گفت کالا رو بکیر
شوهرمو کنار کشیذم گفتم کالا هرچی بشه پولش باید بگیرن اما طلا گرون بشه از وزنش میزنن
بگو طلا
رفتیم 30 میلیون طلا گرفتیم برام
گرمی 400 بود اون موقع