2777
2789
عنوان

وقتی احمقه .....

306 بازدید | 42 پست

شوهرم رو میگم، مغازه داریم ، رفته شالی ک عمده خودمون خریده بودیم 55 ت، فروخته 75 تومن 

اخه حماقت تا کجا!!!! 

هرچی از دهنم در اومد بهش گفتم 

بدرد کار بازار نمیخوره ولی ادعاش میشه 

بوی نم بارون 😍🌧️☔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بجای اینکه با دعوا بهش بگی دوستانه بگی تاثیرگذاریش بیشتره

اخه صدبار تا حالا بهش گفتم 

تو کتش نمیره 

دوبار رعایت میکنه، باز همون اش همون کاسه

بوی نم بارون 😍🌧️☔

ببخشیدپس چندبده؟؟؟؟بیست تومن سود خوبه دیگه الان همه مغازه دارا نشستن مگس میپرونن کی خریدمیکنه

کاربری ششم خدابده برکت،نی نی یارجونم دیگه شماره ای نمونده برام خداوکیلی😁
اخه صدبار تا حالا بهش گفتم  تو کتش نمیره  دوبار رعایت میکنه، باز همون اش همون کاسه

حتما میخواد زود فروش بره

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز