rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 عنوان وقتی احمقه ..... 306 بازدید | 42 پست شوهرم رو میگم، مغازه داریم ، رفته شالی ک عمده خودمون خریده بودیم 55 ت، فروخته 75 تومن اخه حماقت تا کجا!!!! هرچی از دهنم در اومد بهش گفتم بدرد کار بازار نمیخوره ولی ادعاش میشه بوی نم بارون 😍🌧️☔ 1399/05/07 | 20:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
elahe1992 عضویت: 1397/07/24 تعداد پست: 48945 بجای اینکه با دعوا بهش بگی دوستانه بگی تاثیرگذاریش بیشتره 🖤 Nili ❤ Nili 💛 Nili 💖 Sara 💜 Nili 💚 Nili 💙 Nili 🤍
اشلی_کروز عضویت: 1399/02/12 تعداد پست: 6130 خب 20تومن سود کردی که ■خداحافظ👋🏻 ■به نی نی یار گفتم یه جوری بترکونه که دیگ هیچوقت برنگردم😇💫🤍
baarana عضویت: 1398/04/03 تعداد پست: 1176 بیست تومن سود کردین دیگه انتظار داشتین پس چقد بکنه تو پاچه مردم بدبخت؟!!!!!! انصاف هم خوب چیزیه
rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 بجای اینکه با دعوا بهش بگی دوستانه بگی تاثیرگذاریش بیشتره اخه صدبار تا حالا بهش گفتم تو کتش نمیره دوبار رعایت میکنه، باز همون اش همون کاسه بوی نم بارون 😍🌧️☔
تمشک۷۷ عضویت: 1399/04/21 تعداد پست: 4522 باید میفروخت ۱۲۰تومن؟ خدایا ما انقدی ک آرزو داریم وقت نداریمااا بجنب قربونت برم💕
nazaninn77 عضویت: 1398/12/12 تعداد پست: 548 ببخشیدپس چندبده؟؟؟؟بیست تومن سود خوبه دیگه الان همه مغازه دارا نشستن مگس میپرونن کی خریدمیکنه کاربری ششم خدابده برکت،نی نی یارجونم دیگه شماره ای نمونده برام خداوکیلی😁
rrrrozzzz عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 52423 اخه صدبار تا حالا بهش گفتم تو کتش نمیره دوبار رعایت میکنه، باز همون اش همون کاسه حتما میخواد زود فروش بره تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
rainyday مدیر استارتر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 بیست تومن سود کردین دیگه انتظار داشتین پس چقد بکنه تو پاچه مردم بدبخت؟!!!!!! انصاف هم خوب چیزیه بیست تومن؟!!!!!! کافیه؟! بوی نم بارون 😍🌧️☔
ریحون74 عضویت: 1398/12/17 تعداد پست: 41355 عزیزم حرمت مرد که بشکنه سر عقل نمیاد وکاری که شما میخای رو انجام نمیده،با زبون ومهربونی بهشون توضیح بده که این کارشون اشتباهه
baarana عضویت: 1398/04/03 تعداد پست: 1176 بیست تومن؟!!!!!! کافیه؟! خودت دوس داری میری خرید چقد بهت بندازن؟! سه برابر خوبه?