2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله و متاسفانه این از بدبختیمونه.من اعصابم میریزه به هم.حس میکنم اصراف شد.ی بار ی روسری گرفتم دویسو تومن انقد ناراحت شدم ک چرا گرون خریدم برگشت گفت لیاقت چیز خوب نداری.😔😔😔🤣🤣🤣🤣

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

بستگی داره واسه چی خرج بشه  مثلا اگه کادویی باشه یا واسه عروسی خرج ارایشگاه  و لباس مجلسی ...

آخه باوجود کرونا خیلی وقته واسه بچه ها خرید نکردیم خب واسه خونه هم همینطور

من خیلی حساب کتاب میکنم که بعدا عذاب وجدان نگیرم وگرنه عذاب وجدان ولم نمی کنه

منم حساب کتاب کرده بودم ولی همه چی گرون بود ی لباس واسه دخترم گرفتم ۱۵۰ تومن شد یعنی زیاده؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792