من خودم با چند منظوره اکتیو اول با اسکاچ میکشم بعد دستمال جادویی خیس میکشم بعد با دستمال خشک کن پاک میکنم برق میزنه
جان مادر بعد از ۴ سال انتظار آمدی 😍خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس،بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستنی.... خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم ،بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم ....بگذار آرام باشم ...ب کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی ...فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم ...اینگونه عاشقی کردن را خودت ب من آموختی...احساس خودت ب تمام بنده هایت ...آری حس مادری ام را میگویم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
واسه من های گلاس نیس ولی همیشه با شیشه پاک کن و دستمال نانو تمیز میکنم
بعداز ۲سال و نیم انتظار روز تولدم1400/8/22 بی بی چکم مثبت شدخدایا شکرت😍 امروز به مورخ۱۴۰۰/۹/۱۷واسه اولین بار صدای قلب❤ نی نیم رو با ضربان ۱۵۲ گوش کردم خیلی حس خوبی بود😍 ۱۴۰۰/۱۱/۱۸جواب غربالگریم بد شد وقتی تو مطب با چشمگریون منتظر نوبتم بودم واسه اولین بار تکون خوردن نی نیمو حس کردم من میدونم حالت خوبه عشق مامان🤰و امروز۱۴۰۰/۱۱/۲۷ بعد۹روزانتظار جواب سل فری اومد خداروشکر جوجه من سالمه ویه دخمل نانازه😍قشنگ مامان غصه نخوری این روزای سختم تموم میشه من تمام این کبودی های رو دستم رو بخاطر تو تحمل میکنم فقط سالم بیا بغل مامانی ❤ دخترک من خیلی عجله داشت ۳۶هفته ۱۴۰۱/۴/۶اومد بغل مامانش قشنگمن خوش اومدی به زندگی منو بابایی 👨👩👧. و اینبار بعد از ۱۵روز تاخیر بی بی چکم برای دومین بار مثبت شد(ناخواسته) ولی خب خوشحالم که بی دغدغه اومدی تودلمخوش اومدی😍. امروز به مورخ ۱۴۰۳/۵/۹برای اولین بار صدای قلب کوچولوت روشنیدم ۷هفته۶روزبودی کوچولویمن💕
رد نمیدازه ؟البته کابینتام زیاد کثیف نیست چون دستمال میکشم ولی ماده شوینده موندم چی بزنم .دستمال تن ...
اصلا رد نمیندازه دستمال خشک کن ها عالین
من با اینکه کابینتام تمیزن ماهی دوبار چهار پایه میزارم از بالا شروع میکنم ب پایین مثل گل میشه البته الان دیگه باردارم
جان مادر بعد از ۴ سال انتظار آمدی 😍خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس،بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستنی.... خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم ،بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم ....بگذار آرام باشم ...ب کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی ...فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم ...اینگونه عاشقی کردن را خودت ب من آموختی...احساس خودت ب تمام بنده هایت ...آری حس مادری ام را میگویم