2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگر کسی بود ک واقعنی حس ششم داره جواب منم بده این سری تعویق میخوره کنکور یا ن؟

من حس ششمی نیستم ولی بشدت حس میکنم میخوره

اگه میشه یه صلوات مهمونم کنین...مرسی  راستی توی تاپیک های ختم ونذر یامذهبی تگم کنین.پیشاپیش ممنون والتماس دعا  
چون ازت دلخوره درکش نمیکنی

گیسو پریشان عزیزم ، اونی که گفته بودم دوسش دارم مربوط به دوران مجردیم بود نه اینکه الان که متاهلم خدای نکرده باهاش دوست باشم فقط گاهی یادش می افتم خواستم حسشو بدونم

اصلا چند ساله نمی بینمش 

توی اون تایپیک اومدم اینا رو بگم دیدم قفل شده

چون ازت دلخوره درکش نمیکنی

عزیزم منم ازش دلخورم. پول توجیبی نمیده. صب تا شب تو شهر غریب تنهام کسی رو ندارم نمیزاره تا بیرون برم میگه نینیمون کرونا میگیره. خودشم تا عصری سرکاره. پس من چه خاکی بسرم بریزم

  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فا ل

mrasgh | 4 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز