پلوپز ارام پز سرخ کن غذاساز رو نمیخواد بخری
بعضی ها با پلوپز کار زیاد میکنن ولی اجباری نیست عزیزم، کار همون قابلمه رو میکنه
مخلوط کن رو بخر، یه دوکاره بخر که آسیاب هم داشته باشه، برای چیزایی مثل شیرموز یا آسیاب و خرد کردن چیزها استفاده میشه
آبمیوه گیری هم برای آب هویج و سیب و پرتغال و ....، یه آبمیوه گیری هم بگیره
همه کاره نگیری بهتره، جدا جدا بگیر