2777
2789
عنوان

بارداری

137 بازدید | 11 پست

سلام دوستان تحت نظردکترمتخصص زنان  توبیمارستان دولتی باشم خوبه یانه توکارشون دقت دارن یانه

بزن دل به دریا که دنیا به خسران عقبانیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد واین زندگانی جوانی خوشی های امروزبه افسوس فردا نیرزدبسی پادشاهی کنم درگدایی چو باشم گدای گدایان زهرا چه شب هاکه زهرا دعاکرده تا ما همه شیعه گردیم وبی تاب مولا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من راضی نبودم. ولی دوستام تجربه های خوبی داشتن.تو بقیة الله و الغدیر و میلاد

هوای خوب مثل زن خوب استهمیشه نیست. ..زمانی هم که هست, دیرپا نیست.مرد اما پایدار تر است.اگر بد باشد, می تواند مدت ها بد بماند و اگر خوب باشد, به این زودی بد نمی شود اما زن عوض می شود با بچه, سن, رژیم, حرف, ماه, بود و نبود آفتاب, وقت خوش...زن را باید پرستاری کرد با عشق،حال آن که مرد می تواند نیرومند تر شود اگر به او نفرت بورزند

@bardariiiii


🍓🍓🍓🍓آدرس گروههای مرتبط با بارداری همراه


کارشناس و


گروه اقدام به بارداری در تلگرام  


""""گروه های مادرو کودک و غذای بچه ها"""


  و گروه چت و درددل  خانمها🍓🍓🍓🍓

کمی عفت کلام و داشتن شرم و حیا در گفتار  بد نیستا بهش فکر کنید بعضی خانمای نی نی سایت!!!
توبیمارستانا چون سرشون شلوغه ممکنه از سر واکنی کارتو پیش ببرن وتند تند مریض بفرستن تو.

مرسی

بزن دل به دریا که دنیا به خسران عقبانیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد واین زندگانی جوانی خوشی های امروزبه افسوس فردا نیرزدبسی پادشاهی کنم درگدایی چو باشم گدای گدایان زهرا چه شب هاکه زهرا دعاکرده تا ما همه شیعه گردیم وبی تاب مولا
مگه جرات داری الان بری بیمارستان؟ 

بخاطرهزینه آزمایشات میگم بابیمه 

بزن دل به دریا که دنیا به خسران عقبانیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد واین زندگانی جوانی خوشی های امروزبه افسوس فردا نیرزدبسی پادشاهی کنم درگدایی چو باشم گدای گدایان زهرا چه شب هاکه زهرا دعاکرده تا ما همه شیعه گردیم وبی تاب مولا
من راضی نبودم. ولی دوستام تجربه های خوبی داشتن.تو بقیة الله و الغدیر و میلاد

ممنونم

بزن دل به دریا که دنیا به خسران عقبانیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد واین زندگانی جوانی خوشی های امروزبه افسوس فردا نیرزدبسی پادشاهی کنم درگدایی چو باشم گدای گدایان زهرا چه شب هاکه زهرا دعاکرده تا ما همه شیعه گردیم وبی تاب مولا

عزيز جان هرگز تحت نظر پزشك بيمارستان نرو.حتما برو مطب شخصي.چون خيلي خوب تحت نظر ميگيرنت توو مطب شخصي.هر مشكلي هم داشته باشي راحت بهش دسترسي داري.همه ي كساييكه مطب شخصي دارن توو بيمارستان هم كار ميكنن.رو جون خودت ريسك نكن.حتما مطب شخصي برو

من که جرات ندارم با این اوضاع کرونا، فقط دنبال یه مطب خلوت میگردم،  واسه زایمانم باید بگردم دنبال بیمارستان خصوصی که مطمئن بشم بیمار کرونایی راه نمیدن و قبل بستری تست میگیرن

عزيز جان هرگز تحت نظر پزشك بيمارستان نرو.حتما برو مطب شخصي.چون خيلي خوب تحت نظر ميگيرنت توو مطب شخصي ...

ممنونم

بزن دل به دریا که دنیا به خسران عقبانیرزد به دوری ز اولاد زهرا نیرزد واین زندگانی جوانی خوشی های امروزبه افسوس فردا نیرزدبسی پادشاهی کنم درگدایی چو باشم گدای گدایان زهرا چه شب هاکه زهرا دعاکرده تا ما همه شیعه گردیم وبی تاب مولا

@Parnian_Darman



در تلگرام 



🍓🍓🍓🍓آدرس گروههای مرتبط با بارداری همراه کارشناس و


گروه اقدام به بارداری در تلگرام  


""""گروه های مادرو کودک و غذای بچه ها"""


  و گروه چت و درددل  خانمها🍓🍓🍓🍓


همه


در کانال بالا

کمی عفت کلام و داشتن شرم و حیا در گفتار  بد نیستا بهش فکر کنید بعضی خانمای نی نی سایت!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  10 ساعت پیش