2777
2789
عنوان

آرزو

| مشاهده متن کامل بحث + 317 بازدید | 42 پست
چند بار تلاش کردیم واسه آی وی اف جور نمیشد..دیگه هم خودم هم شوهرم خسته شدیم.

چرا جور نمیشد عزیزم میشه بگی ببخشیدا نمیخام فضولی کنگ ولی امیدت بخدا باشه الان علم پیشرفت کرده چله زیارت عاشورا بردار ب نیت حضرت علی اصغر از ته دلت از خدا و حضرت علی اصغر بخاه مطمئنم جواب میگیری

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

من آرزوهام خیلی کوچیک،آرزو دارم پسرم بره کلاس اول،بره دانشگاه،بره سرکار،عاشق بشه،واسش برم خواستگاری، ...

حتما آرزوی خوب برای خودت زیاد کن اینایی که میگه یه مادر باانرژی و درجه یک میخواد پسرتم کیف کنه. اگه قانع باشی پسرت پرواز یاد نمیگیره گل گلی جون

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چند بار تلاش کردیم واسه آی وی اف جور نمیشد..دیگه هم خودم هم شوهرم خسته شدیم.

منم یه مرحله ای یو ای کردم. نشد. بعد واسه ای وی اف داشتم آماده میشدم. چکاپ تخمک میرفتم بغض داشتم چرا باید بشینم اینجا با حال افتضاح ولی گذشت ولی میدونستم یه چیزی هست یا چیزی میشه بالاخره که خوبه...  توکل کن هنوزم بدون سهم تو رو کنار گذاشته. 

حتما آرزوی خوب برای خودت زیاد کن اینایی که میگه یه مادر باانرژی و درجه یک میخواد پسرتم کیف کنه. اگه ...

بحث قناعت نیست عزیز دلم..،آخه چه آرزویی کنم وقتی دلم داره پر پر میزنه واسه بزرگترین ارزوی زندگیم که بهش رسیدم و دیگه نیست؟؟؟

چرا جور نمیشد عزیزم میشه بگی ببخشیدا نمیخام فضولی کنگ ولی امیدت بخدا باشه الان علم پیشرفت کرده چله ز ...

یه بار یه خانمه روبا مکافات  پیدا کردیم بردیم یزد دکتر افلاطونی گفت ما دیگه کارای اهدایی رو انجام نمیدیم..باز چند وقت بعدش چند تا خانم رو پیدا کردم بردم دکتر رستمی و بیمارستان مادر وکودک شیراز ازمایششاشون خوب نبود..به هر حال به هر دری میزدم بسته بود..دارو گیاهی وشیمیایی هم خیلیییی استفاده کردم بیفایده بود..

اونا نمیزارن خانمه رو ببینیم..شوهرم هم گیر میده میگه باید حتما ببینیمش چه شکیله..


عزیزم منم باید جنین اهدایی بگیرم اوایل برام خیلی سخت بود ولی باورت نمیشه همونم برام جور نمیشد الان فکر می کنم ذهنم مانع می شد این اتفاق نیوفته .به  قدرت خدا توکل کردم اگه اون بخواد شکل ما میشه .خدا همه درها رو بروی بنده هاش نمی بنده ایشالله شبیه میشه تازه شما اسپرم از شوهرتونه انشالله شبیه باباش میشه .

یه بار یه خانمه روبا مکافات  پیدا کردیم بردیم یزد دکتر افلاطونی گفت ما دیگه کارای اهدایی رو انج ...

آی وی اف چرا نشد

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

یه بار یه خانمه روبا مکافات  پیدا کردیم بردیم یزد دکتر افلاطونی گفت ما دیگه کارای اهدایی رو انج ...

متاسفم عزیزم ولی کار برا خدا نشد نداره از ته دلت ازش بخاه چله زیارت عاشورا اونطوری ک گفتم بردار انشالله نتیجه میبینی

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

متاسفم عزیزم ولی کار برا خدا نشد نداره از ته دلت ازش بخاه چله زیارت عاشورا اونطوری ک گفتم بردار انشا ...

پناه بر خدا ...زیارت عاشورا زیاد خوندم ولی بازم چشم میخونم..ان شالله که خودت هم حاجت روا بشی

پناه بر خدا ...زیارت عاشورا زیاد خوندم ولی بازم چشم میخونم..ان شالله که خودت هم حاجت روا بشی

ممنونم گلم شاید ی حکمتی داشته من شمارو ببینم و چله زیارت عاشورا ب نیت حضرت علی اصغر بهت معرفی کنم انشالله حاجت روابشی❤❤❤

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز