2777
2789
ببین به جایی نرسیده نگران نباش  از دید توشاید خیانت محسوب بشه فقط پنهانکاری بوده واز ترس تو ادا ...

میشه برا منم حدس بزنی عزیزم امسال ازدواج میکنم و شغلشم میشه حدس بزنی ازاده یا کارمند؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونم دوستت داره چون تورو بی نظیرترین دخترزمین میبینه بارها هم بهت اینو فهمونده

دقیقا وای چ حس خوبی داری خدایی درخواست دوستی میدم قبول کن انگار از خود آینده اومدی 😍 ت دختر

   رد نشو بخون امضا رو ... 🚶‍♀️۶سالم که بود دلم میخواست  با بچه های کوچه بازی کنم ولی مادرم میگفت نه🙂 .... ۱۰ سالم که بود دلم میخواست  خرس بزرگتر از خودم  داشته باشم  ولی نشد بخرم الان یکیش دارم  اندازه خودمه 🙃.... ۱۳ سالم که بود دلم خواست برم  بیرون اونقدر بگردم تا خسته شم  ولی الان خونه رو  بیشتر ترجیح میدم تا بیرون ...😄 ۱۵ سالم که بود همیشه دوست داشتم گوشی لمسی داشته باشم اونم بزرگش  ولی نشد بخرم  الان بهترینش دارم .... 😊خواستم  بگم  یچیزای  به وقتش  قشنگه  (: 😪پس تا چیزی میخوای داشته باشی داشته باش نزار ناراحتیش تو دلت بمونه که چرا اونموقع تجربه نکردی (: 🙎‍♀️🥀🖤🤍
چون به چشمی به زیباییت کاری ندارم خیلی شادی واغلب دیدامتمرکزه بهت

نمیدونم خیلی خوبه ک حس ششم دارین

من با محمد اشنا ک شدم حس کردم دوسم داره ولی خب تو بیو اینستاش یه جمله عاشقانه انگلیسی زده ک چون نه من فالو دارمش نه اون منو فالو داره حس کردم‌گفتم شاید واسه من نباشه

حالا حستون واقعا اینه ک میاد جلو و بهم‌‌میگه؟

اونم دوستت داره چون تورو بی نظیرترین دخترزمین میبینه بارها هم بهت اینو فهمونده

یعنی نمیدونی آخرش ب کجا ختم میشه اصلا بهش میرسم مریضیم چی خوب میشع😪  آخه خیلی درد میکشم  بعدش گلم حس میکنم خانوادش از من خوششون نمیاد  تو نظرت چیه 

   رد نشو بخون امضا رو ... 🚶‍♀️۶سالم که بود دلم میخواست  با بچه های کوچه بازی کنم ولی مادرم میگفت نه🙂 .... ۱۰ سالم که بود دلم میخواست  خرس بزرگتر از خودم  داشته باشم  ولی نشد بخرم الان یکیش دارم  اندازه خودمه 🙃.... ۱۳ سالم که بود دلم خواست برم  بیرون اونقدر بگردم تا خسته شم  ولی الان خونه رو  بیشتر ترجیح میدم تا بیرون ...😄 ۱۵ سالم که بود همیشه دوست داشتم گوشی لمسی داشته باشم اونم بزرگش  ولی نشد بخرم  الان بهترینش دارم .... 😊خواستم  بگم  یچیزای  به وقتش  قشنگه  (: 😪پس تا چیزی میخوای داشته باشی داشته باش نزار ناراحتیش تو دلت بمونه که چرا اونموقع تجربه نکردی (: 🙎‍♀️🥀🖤🤍
میشه برا منم حدس بزنی عزیزم امسال ازدواج میکنم و شغلشم میشه حدس بزنی ازاده یا کارمند؟

تو چون خودت هنرمندی وواقعا از هرانگشتت هنرای زیادی میباره با معرفی یه دوست یه ازدواج موفق داری سال آینده 

نمیدونم خیلی خوبه ک حس ششم دارین من با محمد اشنا ک شدم حس کردم دوسم داره ولی خب تو بیو اینستاش یه ج ...

اون جمله ی عاشقانه رو خطاب به هیچکس نذاشته فقط بخاطر کلاسش گذاشته اون تورو از قلب دوست داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز