2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست
موی سپید را فلکم رایگان نداد این رشته را به نقد جوانی خریده ام

مرا عهدی ست با جانان که تا جان در بدن دارم 

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم 

تبسمی از تو مرا کافیست تا از هیچ به همه چیز برسم🌟 
وای🤣😂🤣 رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها


انگشت به لب مانده ام از قاعده ی" عشق "
ما " یار " ندیده تب معشوق کشیدیم 


م بده آخرش ی نباشه😶

...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستت دارم اگر لطف کنی ور نکنی    به دوچشم توکه چشم ازتوبه انعامم نیست

تا به فراق خو كنم صبر من و قرار كو؟        وعده ي وصل اگر دهد طاقت اتظار كو؟

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

مرا عهدی ست با جانان که تا جان در بدن دارم  هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار
بگذارند و خم طره یاری گیرند
از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
ای قبله ی من خاک در خانه ی تو بی منته دل مستم ز پیمانه ی تو

این ترانه از کیه؟چ اشناست  و زیبا


وای اگر پرده ز اسرار بیفتد روزی 

فاش گردد که چه در خرقه این مهجور است

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

تا که از طارم میخانه نشان خواهد بود طاق ابروی توام قبله جان خواهد بود

داديم ز كف نقد جواني و دريغا        چيزي به جز از حيرت و حسرت نستانديم

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم  تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم

ما و مجنون همسفر بودیم در دشت جنون
او به مقصد‌ها رسید و ما هنوز آواره ایم
از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
@kevina     بیا تاپیک شعر اگ حوصله داری عشقم

سلام عزیزم فک کنم دیر اومدم😅

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز