2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست

من حلالت کرده ام، شب خوش، بخواب، اما بدان...

آهِ من در سینه ام، امشب تقلا میکند...!


شبتون خوش و بی غم باشه دوستان .....💜🌌

ببخشید پریدم وسط مشاعره😓 در پناه حق باشید🌹 


دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم

مي روي و گريه مي آيد مرا      ساعتي بنشين که باران بگذرد

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

دیدی که رسوا شد دلم غرق تمنا شد دلم

موی سپید را فلکم رایگان نداد
این رشته را به نقد جوانی خریده ام
از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
یاد باد آن صحبت شب‌ها که با نوشین لبان بحث سر عشق و ذکر حلقه‌ی عشاق بود

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است 

صراحی می ناب و سفینه ی غزل است

تبسمی از تو مرا کافیست تا از هیچ به همه چیز برسم🌟 
در پیش شاه عرض کدامین جفا کنم شرح نیازمندی خود یا ملال تو

دنيا به روي سينه ي من دست رد گذاشت     بر هر چه آرزو به دلم بود سد گذاشت

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است  صراحی می ناب و سفینه ی غزل است

تو همچو صبحی من شمع خلوت سحرم
تبسمی کن و جان بین که همی سپرم

از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
تا آخرش مینوشتم باید میرقصیدم مثل شهرامه😂😂♀‍🤦

ی افتاد منو ریپ بزن

کسی شک نکنه میرسونم بهت

این پیامم نامرئیه کسی نمیبینه    

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

تا آخرش مینوشتم باید میرقصیدم مثل شهرامه😂😂♀‍🤦

اهوم😅😅😅😅🤗🤗دوتایی میومدیم وسط😅😅

😋😋بزنید رو متن آبی تماشا کنیدکبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳‼...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒‼..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳⁉️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳⁉️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳‼...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳‼..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳‼...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست                                                                  
وای🤣😂🤣 رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها

از گلوي خود بريدن وقت حاجت همت است

ورنه هر كس وقت سيري پيش سگ نان افكند

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

دنيا به روي سينه ي من دست رد گذاشت     بر هر چه آرزو به دلم بود سد گذاشت

تا که از طارم میخانه نشان خواهد بود
طاق ابروی توام قبله جان خواهد بود
از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز