2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست
دنیا بزنم لهت کنم سیگار میکشی😒😒😥

از وقتی تو ترکم کردی به این روز افتادم،😂😂⁦✌️⁩⁦✌️⁩⁦✌️⁩🤒🤒

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درد  میمون  میبینم امشب ی جوری سرگرمت کردم ک تتل از ذهنت پریده 🙊🙊

عمرا 

خبر اومده تتل میخاد تهران و به نام ابجیش کنه   

Forgiving someone is easy, trusting them again not   ببخشید ب خاطر لغو دوستیها   خودم دوباره بهتون در خواست میدم   
من که فعلا تعلیق نشدم  اگه نیاز شد مزاحمتون می شم 😁

انقد خانومین  ک فکر نکنم هیچوقت بشین 😍😘

ولی چشم من درخدمتم 😚

من از اونام ک اگه دوسِت داشته باشم دنیا ماله تو میشه😁😜❤
😂😂😂😂😂دنیا بین شش ضلعی عشق گیر کردم 😭😭😭😭😐😐

،😍😘😘😘😘😘😘😘😘عشق تو فقط منم ،😂😂😂

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

ما به ݪنگــیدن یڪ جای ڪآر 

عادت ڪردیمـ .....💎♣️

در من کسی جان میدهد هر شب با خاطراتی سرد و تکراری ...دیوانه جان کی میشود اصلا ، از حال و روزم دست برداری ...؟دلبستگی طعم گسی دارد ، با بغض های قصه درگیری ...دستت که از دستش جدا باشد .‌..دست خودت را هم نمیگیری ...ویرانه ها را خوب میفهمم ...استادِ ماندن زیر اوارم .. لبخند بر لب میزنم اما .... درد وخیمی در سرم دارم ...درد وخیمِ در سرم هستی احساسِ پوچی بینِ اشعارم .‌..پلکی بزن پیش از عبورت یک ...مُردن به چشمانت بدهکارم ...ما را به جرمِ عاشقی کُشتند...با چوبه ای از جنس ویرانی ...حتما تصور میکنی خوبم ....!!!افسوس اصلش را نمیدانی ...!             
عمرا  خبر اومده تتل میخاد تهران و به نام ابجیش کنه    

من فکر کردم میزنه ب اسمِ تو ک انقد داری خودتو واسش میکشی😒😝

من از اونام ک اگه دوسِت داشته باشم دنیا ماله تو میشه😁😜❤

موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند،موفقیت چیزی است که تو به ان می اندیشی...♣️👌

در من کسی جان میدهد هر شب با خاطراتی سرد و تکراری ...دیوانه جان کی میشود اصلا ، از حال و روزم دست برداری ...؟دلبستگی طعم گسی دارد ، با بغض های قصه درگیری ...دستت که از دستش جدا باشد .‌..دست خودت را هم نمیگیری ...ویرانه ها را خوب میفهمم ...استادِ ماندن زیر اوارم .. لبخند بر لب میزنم اما .... درد وخیمی در سرم دارم ...درد وخیمِ در سرم هستی احساسِ پوچی بینِ اشعارم .‌..پلکی بزن پیش از عبورت یک ...مُردن به چشمانت بدهکارم ...ما را به جرمِ عاشقی کُشتند...با چوبه ای از جنس ویرانی ...حتما تصور میکنی خوبم ....!!!افسوس اصلش را نمیدانی ...!             
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز