2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست

من و خیال تو شبها و کنج خانه خویش
سرود بی خودی و آه عاشقانه خویش

به خون همی تپم از ناله های خود همه شب
کسی نکرد چو من رقص ، بر ترانه خویش

سخن به قاعده همت آید ای واعظ !
من و فسون محبت ، تو و فسانه خویش

خوشم به شعله این آه آتشین همه شب
مرا چو شمع ، سری هست با زبانه خویش ...

 

جامی❤

دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤
حسم میگه آشناست مطمنم  


دقیقا منم

رو نفیس کلیک کرده

حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حسم میگه آشناست مطمنم 

اره دقیقااا 😂😂

همینجوری هم داره لایک میکنه 😂😂


💝حافظ کل قران💝اگه سوالی دارین بپرسین در حد توانم کمکتون میکنم 🌹برادر عزیزم(دوست شهید)رضاحاجی زاده +میشه برای شادی روح ایشون صلوات بفرستین😇 آقا جان تمام این سالها که درســـ📖ــــ خواندیم:"دبیر ریاضی" به ما نگفت که حد غربت تو وقتی شیعیانت به گناه⛔️ نزدیک می شوند بی نهایت است"دبیر شیمی" نگفت که اگر عشق و ایمان و معرفت با هم ترکیب شوند ،شرایطــ😍ظهور تو مهیا میشود ✿💠❀💖❀💠✿"دبیر زیست" نگفت که این صدای تپش قلب نیست صدای بی قراری دل برای مهدیست💔..!"دبیر فیزیک" نگفت که جاذبه زمین اشک🥺 های غریبانه توست..نگفت که جاذبه ی زمین🌎 به همان سمتیست که تو هستی"دبیر ادبیات" از عشق مجنون به لیلی ، از غیرت فرهاد گفتـــ😐ــــ ، اما از عشق شیعه به مهدی، از غیرتش به زهرا(س)نگفت...┅┅✿💠❀💖❀💠✿┅┅دبیر تاریخ" نگفت که اماممان امسال سال چندم غربتش است و اینکه نگفتــ😕 غربت اهل بیت علی(ع) از کی شروع شد و تا کی ادامه دارد"دبیر دینی" فقط گفت که انتظار فرجــ از بهترین اعمال👌 است اما نگفت که انتظار فرج یعنی گناه❌ نکنیم و یعنی گناه نکردن از بهترین اعمال اس┅✿💠❀💖❀💠✿┄"دبیر عربی" به ما یاد داد که مهدی اسم خاصی است که تنوین پذیر است!اما نگفت که مهدی خاص ترینـــ🌺اسم خاص است┅✿💠❀💖❀💠✿فدای غربتت آقای‌من🥺😔💔🌱کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : کارگران مشغولند به کار احداث ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیوار بقیع : چند روزی مانده به اتمام ضریح۰۰۰۰۰کاش روزی بنویسند ✍🏻به دیواربقیع : مهدی فاطمه آید، به تماشای ضریح...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : عید امسال، نماز ، صحن بقیع...کاش روزی بنویسند✍🏻 به دیواربقیع : فلش راهنما ⬅️ ، مرقد زهرای شفیع😍😭😔┅✿💠❀💖❀💠✿┅
مهسا خواستی بری شب حتما تگمون کن بی خبر نری باشه،😘😘😘

عه کلک 

ک بیاین گزارش بزنین 😝😝😝😝


تویی که مرا در سقوط میبینی ...آیا تا کنون اندیشیده ای .....شاید خود وارونه ایستاده ای؟!..👅😉
عه کلک  ک بیاین گزارش بزنین 😝😝😝😝

نه بابا چه گزارشی،😲😲😲

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

خصوصی جهت چک کردنه میدونستی؟

میدونی ک من علیلم 😄

قطره فلج اطفالمم امشب موهیتا نریخته تو حلقم باز 🤕

الان نگا میکنم 😜

تویی که مرا در سقوط میبینی ...آیا تا کنون اندیشیده ای .....شاید خود وارونه ایستاده ای؟!..👅😉
میدونی ک من علیلم 😄 قطره فلج اطفالمم امشب موهیتا نریخته تو حلقم باز 🤕 الان نگا میکنم 😜


علیل ک بودی😕

فلج مغزی هم شدی خداروشکر😕

باش

در پی یافتن مرهم عشقم...ورنه منه دیوانه عاشق چه به داروسازی ♥️M♥️

چت هااااا رو پاک کنیددددددد 

جیغغغغغغغ

اعتصامی آی ام 😶😶😶♀‍🤦♀‍🤦♀‍🤦😂😂😂

خوب چیه من دست چپ و راستشم😂😂




اگرچه تو رفتى و مرا در ازدحام دلتنگى رها كردى
و من با چشمان خودم رفتنت را بدرقه كردم!
اما هر زمان غمى در دلت جوانه زد، يا شبت به درازا كشيد و سحر نيامد،
مرا بخاطر بياور
من همچنان براى تمام زخمهايت مرهم ميشوم.

...

دران بزمي كه دور خويشتن پروانه مي گردد 

صداي زندگي باگوش من بيگانه مي گردد


من از پايان تلخ قصه فرهاد دانستم

حكايتهاي شيرين عاقبت افسانه مي گردد


طلسم نا اميدي را توان بشكست بااميد

اگر چه خانه هاي ارزو ويرانه مي گردد


اگر چه مرد صحراي جنون مجنون ناكامست

دل من هم ز ياد گلرخي ديوانه مي گردد


شود هر ذره شمع ره اگردل راكني روشن

عصا روشن دلان را رهنماي خانه مي گردد❤❤

از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز