2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست

‏حس بچه ای رو دارم که رفته تو کمد قایم شده پیداش کنن ولی شب شده و هنوز کسی یادش نکرده...!


حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام جونم😘😔

کارت دارم درخواستمو قبول کن

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

😘😘😘❤ دوست دارم 😚

😢😢😢😢😘😘😘😘😘

منم دوستت دارم  

حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 
‏حس بچه ای رو دارم که رفته تو کمد قایم شده پیداش کنن ولی شب شده و هنوز کسی یادش نکرده...!

اون بازیه بود،
تو بچگے صندلےمیذاشتن وسط،
دورش میدوییدیم ،
و وقتے میگفتن بشین
هرکے زودتر می‌نشست برنده میشد .
و به اون یکے صندلی نمی‌رسید!
سرِ پا می‌موند می‌باخت،
من از اون موقع تا حالا
همیشه باختم،
همیشه جا نشد بشینم؛)💛

دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤
تقدیم به ننه ی خودم 😞😞👇 "دوستت دارم" مثلِ اولين حسِ گرمِ لمسِ دستانت... همانقدر آرام،همانق ...

دورت بگردم دخترِ گلم 😍😘

خوشحالم همچین فرزندِ صالحی تحویلِ جامعه دادم 😄

تویی که مرا در سقوط میبینی ...آیا تا کنون اندیشیده ای .....شاید خود وارونه ایستاده ای؟!..👅😉
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز