2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست

اومدم 😁

اعتصامی جونم فقط پیامت تو خصوصی غش کردم😂😂😂


‏ی رابطه ای هم داریم . . .
ک حتی از رابطه ی خونی هم نزدیکتره . . .
رابطه ی فکری یعنی تو مغزته . . .
و تا ابد ول کنت نیست . . .


...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از مزارع پنبه‌ی شیلی،

تا کارخانه‌ ی شماره ۱۷ شانگهای،

و زیرِ چرخ خیاطی زنی تُرک

پیراهنی بودم ،

که به "تو" فکر می کردم...


#محمد_عسکری_ساج


🌿|

annak...annakarenina.....درخواست دوستی آقایون 👉لغو کاربری


یک زن از عشق تو جان داد، ولی خاک نشد

تلخیِ حادثه از ذهنِ خدا پاک نشد


در غم مُردن او آینه‌ی ماتِ اتاق

همنشینِ ِ رُژ وُ سنجاقِ سر وُ لاک نشد


روحیاتش که به هم ریخت شبی زد به سرش

بی صدا بود جنونش وَ خطر ناک نشد!


گرچه می‌خواست همه خاطره‌ها را ببرد

سهم او بیشتر از ظرفیت ِ ساک نشد


از سر سادگی‌اش بود... به تو رو آورد ...

باورت داشت و یک ثانیه شکّاک نشد


آن قَدَر مُرد برایت که تو را مرد کند !

چشم تو هرگز از این مرثیه نمناک نشد


من یه ساده ے احمقممم که با همه چیز میسازم 😊من یه احمقم که همه چیزومیدونه ولی سرشو کرده زیربرف 😊 
مواظبِ خودت باش، یک تارِ مویِ تــــو، شاهرگِ من است ...😍😘❤️ ❥ @ماه_تنها &nb ...

- جمعه را باید از تمامِ هفته جدا کرد و در صندوقچه گذاشت..

جمعه باید انتخابی باشد..

مثلاً هر وقت که بودی و حالم‍‍ان خوب بود جمعه را بر پا کنیم 

و هر وقت نبودی ،

درِ صندوقچه‌اش را صد قفله کنیم

متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲

‏چرا هیچوقت اتفاقی حالم‍‍ون خوب نمیشه؟ اتفاقی خوشبخت نمیشیم؟ اتفاقی یه اتفاق خوب نمی افته؟


متعهد💍.... گلستون ميشه اين خونه                                               همينجورى نميمونه....🥀🌲

『سالِ سوم،

درسِ آخر،

مبحثِ وزنِ فعَل!

دلبری استاد،

من هم کودکی رِند و دغَل!

گفت یک مصرع به وزنِ فوق داری؟

گفتمَش:

لا لَبی الا لبَت،

لا لذّتی اِلا بَغَل...!🤓🤪💕』


[✍🏻مهدی صادقی‌مود]

annak...annakarenina.....درخواست دوستی آقایون 👉لغو کاربری
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  10 ساعت پیش