2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شنیدید میگن خاک مرده سرده
زود از یاد میره؟
فک کنم ما رو هم از خاک سرد ساختن
که اینقدر زود فراموشمون میکنن...

چه فرقی می کند بهار باشد یا تابستان.....وقتی چونان برگهای پاییز تمام خاطراتمان را تکاندی و رفتی ....از آن روز زمستانی ترین برف بر من و امیدم می بارد

من آن ابرم
که میخواهد ببارد...

👤هوشنگ ابتهاج

چه فرقی می کند بهار باشد یا تابستان.....وقتی چونان برگهای پاییز تمام خاطراتمان را تکاندی و رفتی ....از آن روز زمستانی ترین برف بر من و امیدم می بارد
شنیدید میگن خاک مرده سرده زود از یاد میره؟ فک کنم ما رو هم از خاک سرد ساختن که اینقدر زود فراموشمون ...

سلام خواهر جان، خوبی عزیزم عکس پروفایل شما بسیار زیباست 🌹🌹🌹

💚شنیدم امام رضا مریضارو شفا میده💚شنیدم پنجره فولاد رضا برات کربلا میده💚 شنیدم که ضامن آهو شدی امام رضا💚میشه ضامن منم بشی پیش خدا💚 شنیدم هرکی بره زیارت امام رضا💚برادیدنش میاد سه جا غریب الغربا💚برا بار اولی سر پل صراط میاد💚دومی وقتیه که نامه ی تو برات میاد💚بار سوم که میخاد آقا به دادت برسه💚وقتی که ملک میاد تا به حسابت برسه💚من قیزیمادونیایام😍قیزیم منه دونیا دی😍الله بیزی آییرما😍بو قیز منه سودا دی😍من تورک قیزام آسانا😍منیم آنام زهرا دی😍عشقی منه اورگددی😍قلبیم اونا شیدا دی😍♥ آبجی سادات خودمی💚khoday_mer3p 💚با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.brave 

می‌خواهمت
که خواستنی ‌تر ز هر کسی؛
کو واژه‌ای
که ساده‌تر از اين بيان کنم . . .

چه فرقی می کند بهار باشد یا تابستان.....وقتی چونان برگهای پاییز تمام خاطراتمان را تکاندی و رفتی ....از آن روز زمستانی ترین برف بر من و امیدم می بارد
سلام خواهر جان، خوبی عزیزم عکس پروفایل شما بسیار زیباست 🌹🌹🌹

سلام ممنونم عزیزم

شما هم تاپیک خیلی خوبی دارید

چه فرقی می کند بهار باشد یا تابستان.....وقتی چونان برگهای پاییز تمام خاطراتمان را تکاندی و رفتی ....از آن روز زمستانی ترین برف بر من و امیدم می بارد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز