2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسی حتما تا اخرش میری و چله رو نمیشکنی؟

اگه خدابخوادمیخوام تاآخربرم که ایشالاحاجتموبگیرم بچه دارنمیشم دیروزدگترم یک عالمه سونوآزمایش نوشته که فردابرم حالاشوهرم نه پول میده نه قبول میکنه میگه خدابایدبخواد......😞😞😞

💔
فقط من هرچی میخونم متوجه نمیشم که سلام ولعن هاروچجوری بگم کمکم میکنی

اره حتما ببین

 ۱-اول صدتا الله اکبر میگی 

بعد اخر زیارت عاشورا دیدی یکجا نوشته این لعنو صدتا میدی بعد نوشته این سلامو صدتا میدی ؟

منظور از،لعن و سلام ک الان میگم اونجارو در،نظر بگیر

۲-بعد فقط یکبار اون سلام اخر زیارتو توضیح دادم و بخون بعد یکبار لعن اخر زیارتو ک گفتم و بخون

تا اینجاشو بلد شدی؟

(منم میخوام لاغر شم)   باورم نمیشه که اینقدر چاق شدم😭😭😭تاریخ شروع 1403/8/10  وزن شروع 86/150 Kg-->> 

فقط من هرچی میخونم متوجه نمیشم که سلام ولعن هاروچجوری بگم کمکم میکنی

ببین 

بعداز ۱۰۰ الله اکبر یک بار سلام گفته شود

(اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ)


و یک بار لعن

(اَللّهُمَّ  الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ اَللّهُمَّ  الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ اَللّهُمَّ  الْعَنْهُمْ جَمیعاً)

فقط لعن و سلام گفته شود بدونه خواندن زیارت عاشورا.

(منم میخوام لاغر شم)   باورم نمیشه که اینقدر چاق شدم😭😭😭تاریخ شروع 1403/8/10  وزن شروع 86/150 Kg-->> 

اره عزیزم اول ایناروبگم بدشروع کنم خوندن کامل زیارت عاشورا

نه بعدش از اول زیارت عاشورا شروع میکنی ب خوندن تا ابتدای لعنی ک بالا بهش اشاره کردم یعنی زیارتو نصفه میخونی فقط تا ابتدای لعن میخونی و ادامه شو نمیخونی 

تو این زیارت عاشورایی ک از اول میخونی و فقط تا ابتدای لعن میخونی(لعنو نمیخونی) و نصفه رهاش میکنی ،دیگه طبیعتا هیچ سلام و لعنی گفته خونده نمیشه همینطور،متن بعد سلام و لعن و سجده رفتن هم خونده نمیشه

اینو فهمیدی؟


(منم میخوام لاغر شم)   باورم نمیشه که اینقدر چاق شدم😭😭😭تاریخ شروع 1403/8/10  وزن شروع 86/150 Kg-->> 

نه بعدش از اول زیارت عاشورا شروع میکنی ب خوندن تا ابتدای لعنی ک بالا بهش اشاره کردم یعنی زیارتو نصفه ...

ببین انگار از اول زیارت عاشورا میخونی تا (بالبراء منهم و اللعنه علیهم و بالموالات لنبیک و ال نبیک علیه و علیهم السلام)تمام✋

دیگه پشت این ک لعن و سلام میادو نمیخونی و همینطور متن بعد لعن و سلامو نمیخونی و سجده هم نمیری 

بعد ک خوندی پا میشی ب نیت هدیه دو رکعت نماز هدیه برای امام حسین میخونی 

تا اینجاشو فهمیدی؟

تا اینجا هنوز شروع نکردیم زیارت اصلی رو بخونیم اینا مقدمه بود


(منم میخوام لاغر شم)   باورم نمیشه که اینقدر چاق شدم😭😭😭تاریخ شروع 1403/8/10  وزن شروع 86/150 Kg-->> 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز