2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکلات هورمونی و خودایمن

واژیناله...یا خوردنیه؟...شما استفاده کردی عزیزم؟

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
خوردنی عزیزم بله قبلا استفاده کردم.

تنبلی تخمدان داشتی؟قبل از بارداری خوردی عزیزم؟

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
تنبلی تخمدان داشتی؟قبل از بارداری خوردی عزیزم؟

نه عزیزم خیلی سال پیش میخوردم. اره تنبلی هم داشتم. دوستمم یه مشکل خودایمن داشت استفاده میکرد خیلی راضی بود

زندگی را باید قدر بدانیم....... مبادا که ز دستان زمان کوچ کند 😍🤗
نه عزیزم خیلی سال پیش میخوردم. اره تنبلی هم داشتم. دوستمم یه مشکل خودایمن داشت استفاده میکرد خیلی را ...

ممنون عزیزم...لطف کردی...پس برای مشکلات هورمونی هم خوبه ...

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
نه عزیزم خیلی سال پیش میخوردم. اره تنبلی هم داشتم. دوستمم یه مشکل خودایمن داشت استفاده میکرد خیلی را ...

عزیزم کدام دکتر به شما این کپسول رو داد واسه تنبلی اگه اشکالی نداره دکترتون رو معرفی کنید؟

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
عزیزم کدام دکتر به شما این کپسول رو داد واسه تنبلی اگه اشکالی نداره دکترتون رو معرفی کنید؟

سلام عزیزم خودم سرچ کردم پیداش کردم هیچ دکتری نداده بود.

زندگی را باید قدر بدانیم....... مبادا که ز دستان زمان کوچ کند 😍🤗
سلام عزیزم خودم سرچ کردم پیداش کردم هیچ دکتری نداده بود.

چند ماه استفاده کردی؟غیر از این قرص چیز دیگه ای هم میخوردی؟

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز