nilooyi2411 مدیر عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 487 عنوان بحث کردن | مشاهده متن کامل بحث + 380 بازدید | 62 پست من تقریبا ۲ ساله عروسی کردم همیشه بحث میکنیم یا اون باعثشه یا من دیگه خسته شدم دوستان لطفا کمکم کنید واقعا نمیدونم چیکار کنم چطوری خودمو اروم کنم 😔😔 1399/04/31 | 14:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nilooyi2411 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 487 من از تو بدترم هم حسودم هم شکاک هم زیاد غر میزنم همه اینا بخاطر سنمونه اصن تو راجب خودت میحرفی یاد خ ... چیکا کنم کاش ببره منو هزینه های مشاور هم خیلی زیاده
shaghayegh_bano عضویت: 1399/03/19 تعداد پست: 1278 منم درست شده بودم ولی باز تغییر کردم تا میای درست شی یهو همچی خراب میشه میدونم من میسازم دوباره دنیامو یه نفرع😉
nilooyi2411 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 487 تا میای درست شی یهو همچی خراب میشه میدونم 😔😔خسته شدم آرزوم مرگه بخدا چیه این زندگیاخه تو اوج جوونی ادم پیر میشه
shaghayegh_bano عضویت: 1399/03/19 تعداد پست: 1278 چیکا کنم کاش ببره منو هزینه های مشاور هم خیلی زیاده ببین اونجا تو شهرتون خانه بهداشت داره اگه داشته باشه فک کنم مشاور هم داره ک هزینش کمه اینجا واس ما داره من میسازم دوباره دنیامو یه نفرع😉
nilooyi2411 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 487 ببین اونجا تو شهرتون خانه بهداشت داره اگه داشته باشه فک کنم مشاور هم داره ک هزینش کمه اینجا واس ما د ... واسه ما داره اره ولی نمیدونم مشاوره دارن یا ندارن خبر ندارم
shaghayegh_bano عضویت: 1399/03/19 تعداد پست: 1278 😔😔خسته شدم آرزوم مرگه بخدا چیه این زندگیاخه تو اوج جوونی ادم پیر میشه توروخدا اینجوری نگو بیا باهم سعی کنیم رفتارمونودرست کنیم نظرت چیه؟😉 من میسازم دوباره دنیامو یه نفرع😉
shaghayegh_bano عضویت: 1399/03/19 تعداد پست: 1278 واسه ما داره اره ولی نمیدونم مشاوره دارن یا ندارن خبر ندارم یبار رات خورد برو بپرس ببین داره یا ن هزینش خیلی کمه من میسازم دوباره دنیامو یه نفرع😉
nilooyi2411 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 487 توروخدا اینجوری نگو بیا باهم سعی کنیم رفتارمونودرست کنیم نظرت چیه؟😉 نظرم درسته اره اگه روبیکا دارب بریم اونجا حرف بزنیم اره آیدی بدم؟
nilooyi2411 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 487 یبار رات خورد برو بپرس ببین داره یا ن هزینش خیلی کمه باشه عزیزم مرسی ک گفتی
shaghayegh_bano عضویت: 1399/03/19 تعداد پست: 1278 نظرم درسته اره اگه روبیکا دارب بریم اونجا حرف بزنیم اره آیدی بدم؟ ندارم اما نصبش میکنم تو آیدیتو بده من نصب کردم بت پیام میدم من میسازم دوباره دنیامو یه نفرع😉
shaghayegh_bano عضویت: 1399/03/19 تعداد پست: 1278 باشه عزیزم مرسی ک گفتی فدات گلم من میسازم دوباره دنیامو یه نفرع😉
nilooyi2411 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 487 ندارم اما نصبش میکنم تو آیدیتو بده من نصب کردم بت پیام میدم باشه عزیزم شرمنده جز روبیکا چیزی ندارم امدی بگو دیگ شقایقی @Niloofar0318 اینه ایدیم
shaghayegh_bano عضویت: 1399/03/19 تعداد پست: 1278 باشه عزیزم شرمنده جز روبیکا چیزی ندارم امدی بگو دیگ شقایقی @Niloofar0318 اینه ایدیم این چ حرفیه دیوونه؟باشه گلم من میسازم دوباره دنیامو یه نفرع😉
nilooyi2411 مدیر استارتر عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 487 این چ حرفیه دیوونه؟باشه گلم مرسی عشقم عزیزی الان میای؟