2777
2789
عنوان

🌺💐سوره طه ویس💐🌺

152 بازدید | 19 پست

🌺کدومشون ازش نتیجه دیدن برای ازدواج؟

چند وقت خوندین؟

کدومشون بهتره

چ سوره میشناسین برای ازدواج خوب؟🌺


خدایا...!! خدایا حواست هست صدای هق هق گریه هایم از همان گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری...!!تنهام دل بغل میخواد خدا جون آغوشتو باز میکنی بیام بغلت🙄دوستم میشه واسم آیت الکرسی بخونی🌺برکتش برگرده به زندگیت

بسپار بع خدا هرچی خیره

کارخوبه خدادرست کنه سلطان محمود خر کیه ..بِحَقِّ یس وَ الْقُرآنِ الْکَرِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظِیمِ یا مَنْ یَقْدِرُ عَلَی حَوائِجِ السّائِلِینَ یا مَنْ یَعْلَمُ ما فِی الضَّمِیرَ یا مُنَفِّسَ عَنِ الُمَکُرُوبِینَ یا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُوْمِینَ یا راحِمَ الشَّیْخِ الْکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ، یا مَنْ لا یَحْتاجُ اِلَی التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا به جای«و افعل بی کذا و کذا» حاجات خود را ذکر کنی/برخاتم انبیا محمد صلوات💖💖💖💖💖 يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَنا باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، فَصَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يُذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.
بسپار بع خدا هرچی خیره

منکه سپردم بخدا ولی یعنی چله نگیریم؟🤔

خدایا...!! خدایا حواست هست صدای هق هق گریه هایم از همان گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری...!!تنهام دل بغل میخواد خدا جون آغوشتو باز میکنی بیام بغلت🙄دوستم میشه واسم آیت الکرسی بخونی🌺برکتش برگرده به زندگیت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منکه سپردم بخدا ولی یعنی چله نگیریم؟🤔

من نمیتونم هیچی بگم والا چی بگم

کارخوبه خدادرست کنه سلطان محمود خر کیه ..بِحَقِّ یس وَ الْقُرآنِ الْکَرِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظِیمِ یا مَنْ یَقْدِرُ عَلَی حَوائِجِ السّائِلِینَ یا مَنْ یَعْلَمُ ما فِی الضَّمِیرَ یا مُنَفِّسَ عَنِ الُمَکُرُوبِینَ یا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُوْمِینَ یا راحِمَ الشَّیْخِ الْکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ، یا مَنْ لا یَحْتاجُ اِلَی التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا به جای«و افعل بی کذا و کذا» حاجات خود را ذکر کنی/برخاتم انبیا محمد صلوات💖💖💖💖💖 يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَنا باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، فَصَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يُذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.

من یادم نمیاد چ سوره ای بود ولی یادمه یه سوره ای بود باید با دست خودت مینوشتی میزاشتی لای قرآن البته هدیه امام رضا و خواهرشون هم بود

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود
من واسه ازدواج ازچله طه معجزه رو دیدم  وازچله یاسین هم ی حاجت هایی داستم بهش رسیدم خدایا شک ...

چقدر خوندی؟

بعد چند وقت نتیجشو دیدی؟

چطوری میخوندی یعنی ازته قلبت میخوندی

خدایا...!! خدایا حواست هست صدای هق هق گریه هایم از همان گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری...!!تنهام دل بغل میخواد خدا جون آغوشتو باز میکنی بیام بغلت🙄دوستم میشه واسم آیت الکرسی بخونی🌺برکتش برگرده به زندگیت
من یادم نمیاد چ سوره ای بود ولی یادمه یه سوره ای بود باید با دست خودت مینوشتی میزاشتی لای قرآن البته ...

احزاب نبود؟

خدایا...!! خدایا حواست هست صدای هق هق گریه هایم از همان گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری...!!تنهام دل بغل میخواد خدا جون آغوشتو باز میکنی بیام بغلت🙄دوستم میشه واسم آیت الکرسی بخونی🌺برکتش برگرده به زندگیت
بخدا هم بسپار اما چله هم بگیر ضرر نداره

منم اینو میگم بیبین من الان چله سوره طه گرفتم آخراش الان

خدایا...!! خدایا حواست هست صدای هق هق گریه هایم از همان گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری...!!تنهام دل بغل میخواد خدا جون آغوشتو باز میکنی بیام بغلت🙄دوستم میشه واسم آیت الکرسی بخونی🌺برکتش برگرده به زندگیت

اسی جان جای شنیدم ک ازدواج رو ب امام رضا بسپارین 

و ب نیت امام رضا 1000صلوات هدیه ب حضرت جوادائمه 

چ روزی بهتر از امروز 🍀

من میخواستم کسیو جزمن نبینی..وکسی جز من توجهتو جلب نکنه...و جواب کسیو زودتر از من ندی..وهمه  همه ی حواست به من باشه...من میخواستم تو حتی اگه باهمه خوبی هم بامن خوبتر باشی...اگه همه دوسِت دارنم بدونن که تو منو دوست داری...خوب آدمی به هرچیزی که زیادی چنگ بزنه باخته...و تو بزرگترین باختِ من بودی...من بودم که سقوط کردم                                                 "میخواهم بدانی که تمام نشده ای!" از ذهنم نرفته‌ای و هنوز در قلبم ادامه داری تو حتی همین حالا که نیستی هم از صبح تا شب در کارهای روزمره‌یِ من خلاصه شده ای و رویایِ "اینجا❤
چقدر خوندی؟ بعد چند وقت نتیجشو دیدی؟ چطوری میخوندی یعنی ازته قلبت میخوندی


اره ازته قلب بخون باوضو  من خودم پری میشدم نمیخوندم ادامشو میزاشتم بعدش ب سمت قبله بشین بعد ازنماز اگ بخونی بهتره درکل وبعد ازهر بار خوندن دعا کن 

من ماه رمضون ۹۶خوندم عید قربان عقد بودم  سوره طه

خدایا هرچیزی ک به صلاح هردوجهانم است راخودت رقم بزن الهی آمین...

برا حاجتامون همیشه فرصت طلب باشیم 

من میخواستم کسیو جزمن نبینی..وکسی جز من توجهتو جلب نکنه...و جواب کسیو زودتر از من ندی..وهمه  همه ی حواست به من باشه...من میخواستم تو حتی اگه باهمه خوبی هم بامن خوبتر باشی...اگه همه دوسِت دارنم بدونن که تو منو دوست داری...خوب آدمی به هرچیزی که زیادی چنگ بزنه باخته...و تو بزرگترین باختِ من بودی...من بودم که سقوط کردم                                                 "میخواهم بدانی که تمام نشده ای!" از ذهنم نرفته‌ای و هنوز در قلبم ادامه داری تو حتی همین حالا که نیستی هم از صبح تا شب در کارهای روزمره‌یِ من خلاصه شده ای و رویایِ "اینجا❤
اسی جان جای شنیدم ک ازدواج رو ب امام رضا بسپارین  و ب نیت امام رضا 1000صلوات هدیه ب حضرت جوادا ...

چشم انجامش میدم

مرسی که گفتی🌷😘

خدایا...!! خدایا حواست هست صدای هق هق گریه هایم از همان گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری...!!تنهام دل بغل میخواد خدا جون آغوشتو باز میکنی بیام بغلت🙄دوستم میشه واسم آیت الکرسی بخونی🌺برکتش برگرده به زندگیت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز