2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مثل هم وکالت و ایناست ولی خب کارش دقیقا این نیست ولی توش حقوق و روانشاسی کیفر شناسی اصلاح وتربیت هست البته بسته به مقطع وترم

ولی بازارکار نداره جز رندان کانون واصلاح وتربیت وگاهن دادگاه وارژانس اجتماعی 

پارتی میخواد ک مانداریم

باوکالت فرق داره

مثلا یه کارمون  مو شکافی پرونده های جنایی ایه

بعد نوشته بود اگر حشره موذی ببینید و بکشید نمیره نشانه های وجود جن در خانه است حالا دو هفته پیش یه ح ...

حالا نمیخواست اینجور بکشیش😄😁

نه نترس عنکبوتا کلا به راحتی کشته نمیشن منم قبلا امتحان کردم😄

 راستش تازگیا من حشرات موذی هم نمیکشم بی دلیل

میگن باید اون دنیا جواب گو شد واسه کشتن بی دلیل هر موجودی 

من اینجور مواقع ترجیح میدم با یه دسمالی چیزی برش دارم بندازمش تو حیات یا باغچه 

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

حالا نمیخواست اینجور بکشیش😄😁 نه نترس عنکبوتا کلا به راحتی کشته نمیشن منم قبلا امتحان کردم😄 &nbs ...

یعنی جرات میکنی سوسک رو با دستمال بگیر زیر دستت لول بخوره تا برسی تو حیاااااط/:

من فقط از کشتن سوسک و حشره های وحشتناک نمیتونم بگذرم بعد این لنتی شکل عنکبوت بود سیاه پاهای درااااز ولی بال داشا😕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز