نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 عنوان عکس رنگی رحم 71 بازدید | 9 پست دکترم برای پنجم پریودیم عکس رنگی نوشته خانوماکیاانجام دادن اصلابرای چیه 😞 💔 1399/04/30 | 15:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یاسمیناyasmina عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 2388 فقط میدونم یکی از چیزاییه که تو سقط مکرر باید انجام دادقیق رحمو باهاش بررسی میکنن .
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 بنظرم برااینکه ببینن لوله هات سالمن اگ سالم نباشن دکترچکارمیکنه 💔
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 فقط میدونم یکی از چیزاییه که تو سقط مکرر باید انجام دادقیق رحمو باهاش بررسی میکنن . من یک سال اقدام کردم باردارنشدم حالادکترم عکس رنگی نوشته دودلم برم یا نرم 💔
شکوفه00 عضویت: 1398/12/15 تعداد پست: 1519 من یک سال اقدام کردم باردارنشدم حالادکترم عکس رنگی نوشته دودلم برم یا نرم برو خیلی ها بودن تو همین سایت بعد عکس رنگی باردارشدنالبته اگه همسرتون سالمه
یاسمیناyasmina عضویت: 1399/03/18 تعداد پست: 2388 من یک سال اقدام کردم باردارنشدم حالادکترم عکس رنگی نوشته دودلم برم یا نرم حتما برو وضعیت رحمت مشخص میشه اگرم خدای نکرده مشکلی باشه درمان میشه
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 برو خیلی ها بودن تو همین سایت بعد عکس رنگی باردارشدن البته اگه همسرتون سالمه برای شوهرمم آزمایش نوشته واسه اسپرم شوهرمم میگه نمیام خجالت میکشم چکارکنم 💔
شکوفه00 عضویت: 1398/12/15 تعداد پست: 1519 برای شوهرمم آزمایش نوشته واسه اسپرم شوهرمم میگه نمیام خجالت میکشم چکارکنم تاحالا سونو رفتی وضعیت فولی هات چجوری بودهمن نه ماه اقدام بودم سونو خوب بود اما نمیدونم چرا نمیشد این اخریا که میرفتم سرکار باردار شدم بنظرم بی خیال شده بودم
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 تاحالا سونو رفتی وضعیت فولی هات چجوری بوده من نه ماه اقدام بودم سونو خوب بود اما نمیدونم چرا ... فولیکولام ریزه 💔